Jump to content

[HELP]Voertuigen modden / texturen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!, ik vond op google wat foto's van GTA SA voertuigen waar bijvoorbeeld logos op de deuren van een race auto zitten. Ik heb dit geprobeert maar in het bestand van zon auto zitten kleine / onbruikbare textures. Help?

Ik wil bijvoorbeeld zon ferrari truck maken met logos en al erop. Of een vliegtuig met KLM erop. Of zon auto met mn foto op de deur =D Kan iemand helpen?

Geplaatst:
Dit doen mensen met de TXDworkshop, even intypen op google en tada :Y

Heb ik al gedaan zoals ik uitlegde, maar dan krijg je alleen interieur te zien ik zag ergens iets over dat je zelf layers moest adden maar dit is te advanced voor mij. Ik zoek een uitleg/tutorial :\

Geplaatst:

zoek naar auto's met een paintjob om mee te beginnen. die paintjobs noemen dan bijvoorbeeld nebula1.txd enzo, en die kan je wel veranderen. als je die dan in gta3.img inbrengt erna, en naar de tuning shop gaat, heb je die paintjob. dat is het simpele, voor vliegtuigen enzo zou ik het niet weten.

Geplaatst:
zoek naar auto's met een paintjob om mee te beginnen. die paintjobs noemen dan bijvoorbeeld nebula1.txd enzo, en die kan je wel veranderen. als je die dan in gta3.img inbrengt erna, en naar de tuning shop gaat, heb je die paintjob. dat is het simpele, voor vliegtuigen enzo zou ik het niet weten.

Dus auto's die al een "paintjob" hebben? dus een gemodde auto zoeken?

Geplaatst:

in-game heb je al auto's die een paintjob hebben, dus die je kan tunen en dan een onderdeel 'paintjob' uit kan kiezen. zoals de elegy, die kan je tunen in wheel arch angels, en heeft 3 paintjobs. die noemen dan in gta3.img elegy1.txd, elegy2.txd en elegy3.txd.

bewerk die met txdeditor en een photoshop programma, en dan kan je je eigen paintjob op je auto spuiten. ^_^

:cya:

Geplaatst:
in-game heb je al auto's die een paintjob hebben, dus die je kan tunen en dan een onderdeel 'paintjob' uit kan kiezen. zoals de elegy, die kan je tunen in wheel arch angels, en heeft 3 paintjobs. die noemen dan in gta3.img elegy1.txd, elegy2.txd en elegy3.txd.

bewerk die met txdeditor en een photoshop programma, en dan kan je je eigen paintjob op je auto spuiten. ^_^

Ok thx k ga het proberen.

Geplaatst:

Ben verward. Ik zie nu allemaal toffe skins die ik nooit in het spel kan gebrukien? En is er een manier om sandbox beetje dingen te spawnen k moet nu telkens autos zoeken ;\

Geplaatst:

Ben verward. Ik zie nu allemaal toffe skins die ik nooit in het spel kan gebrukien? En is er een manier om sandbox beetje dingen te spawnen k moet nu telkens autos zoeken ;\

Top gelukt, Alleen bijvoorbeeld een Cheetah die heeft geen paintjob?

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook het model importeren. Het groene op je model is een kleur die in de carcols.dat word bepaald. Je kan dan gewoon een texture mappen op het model, dff exporteren, aan TXD toevoegen, en klaar is Stefanos :Y

BTW:-Noobmode kan je van alles mee, inclusief voertuigen spawnen Noobmode

- BC7 Mod, deze nieuwe versie is eigenlijk wel mijn favoriet :YBC7 Mod 4.0

-Dit is een extern programmaatje, wel iets onhandiger dan hierboven ^_^Jacob's Car Spawner

Zo, gelukkig? :D

Grz, Beagle

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...