Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Hoi Ik heb SA cam hack gedownload. Ik startte het op er ik kreeg een melding "Can't find dx8vb.dll. Dus toen heb ik op internet dx8vb.dll gedownload en in de Win32 map geplaatst. Nu start de cam hack wel op maar hij loopt gelijk vast, ik kan helemaal niets doen ermee. En Windows zegt dat er een fout is opgetreden en het programma moet worden afgesloten. Help me, wat moet ik doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 een andere cam hack downloaden, die het wel doet. da's het simplelste volgens mij Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Maar er is er maar één Reageren
.Senne Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 je vind er genoeg op het net hoor, en die zijn niet allemaal hetzelfde. ik heb er een van GTAfilefront, en die werkt perfect op XP, heb jij vista mss? Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ja ik heb vista, en mag ik van jou een linkie??? Reageren
.Senne Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) ik heb deze: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G..._Hack_v11;44918 maar waarschijnlijk heb je die ook gedownload, dat is de eerste link op google ook. edit: kan het hieraan liggen bij jou? If the program fails to run then you might need the Visual Basic 6 runtimes available from Microsoft. Bewerkt: 6 september 2008 door senneken Reageren
Timske Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Sprunk heeft Vista, en jij waarschijnlijk niet.. Kijk op Youtube: How to install CamHack Ik snap dat niet echt maarja, maar op een laptop heb je niks aan camhack want daar heb je geen numlock dingen Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Zit er Visual Basic in Vista dan? Anders zou het daar aan kunnen liggen Bewerkt: 6 september 2008 door Sprunk Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Sprunk heeft Vista, en jij waarschijnlijk niet.. Kijk op Youtube: How to install CamHackIk snap dat niet echt maarja, maar op een laptop heb je niks aan camhack want daar heb je geen numlock dingen Bij de meeste laptops van nu zit dat er wel op Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Sprunk heeft Vista, en jij waarschijnlijk niet.. Kijk op Youtube: How to install CamHackIk snap dat niet echt maarja, maar op een laptop heb je niks aan camhack want daar heb je geen numlock dingen Bij de meeste laptops van nu zit dat er wel op Die zijn meestal mega groot die laptops da is lelijk Reageren
legalcops Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Sprunk heeft Vista, en jij waarschijnlijk niet.. Kijk op Youtube: How to install CamHackIk snap dat niet echt maarja, maar op een laptop heb je niks aan camhack want daar heb je geen numlock dingen Bij de meeste laptops van nu zit dat er wel op Die zijn meestal mega groot die laptops da is lelijk je hebt zo ook van 15" ma ik vind 17"laptops wel goed en daar zit meestal wel numlock keys op. Reageren
polopolo Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Er zijn twee dingen wat je kan doen. Als je een hack (dus niet SA Cam Hack) thuis hebt, dan kun je makelijk je trainer of hack gebruiken. Als je geen hack heb, niet wilt gebruiken of je gaat het gebruiken op Multiplayer platform dan wordt het aardig moeilijk. Maar je kan een programma gebruiken als PermEdit. PermEdit.rar Als je het hebt gedownload (lees hierboven voor de Download link), dan open je eerst de SA Cam Hack, daarna open je PermEdit en zoek je naar "SACamHack.exe", heb je die lijn gevonden, klik je dan op het knopje "Grand Permissions" drukken. Dan gewoon GTA San Andreas (of SA:MP of MTA:SA) opstarten, en het zal werken. Eerst wel de Readme lezen als je wilt leren hoe het werkt! Veel plezier! Het kan zijn dat je Anti Virus moeilijk gaat doen (maar dat is ook niet zonder reden), maar als je het gebruikt op de manier dat hierboven staat doet, zal het niet fout gaan. Bewerkt: 11 september 2008 door polopolo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.