bramboy Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Ik heb me eigen webbrowser gemaakt :dans: :Y en ik wil hem delen Scrennie: klik Download: in Zip bestand : BKHN_webbrowser.zip alleen exe download(uploading): Klikkie alleen exe download (rapiadshare) : KLIKKIE PS: moet denk in "Software" staan Bewerkt: 6 september 2008 door Joriz youtube code gefixt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) ik vind het een beetje kaal eigenlijk het zijn standaard knoppen die het saai maken. Je moet meer met speciale knoppen werken zoals een huisje bijvoorbeeld voor Startpagina. en Favo's en je kan het beste ook een Werkbalk maken met Help Bestand enz. EDIT: Waarom heb je eigenlijk: Home en Startpage Ik denk dat het hetzelfde werkt namelijk EDIT2: De readme is ook nogal onduidelijk: Problemen?Vraag het bramboy op Gtaforum.nl voor verder info Je kan dan beter gewoon alles Piekfijn uitleggen. Als ik hem installeer krijg ik ook een Runtime error: Hoe los ik dit dan weer op? Bewerkt: 7 september 2008 door Thundercover Quote van hoofdpost verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
Joriz Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Wat bedoel je met eigen webbrowser? Want dit is gewoon een Microsoft Internet Explorer scherm met daar om heen een iets minder grafisch jasje!?! Misschien is het even handig wat je probeert te bereiken met een eigen browser? Wil je een veiliger of makkelijker werkbaarder iets dan Internet Explorer? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik vind hem eerlijk gezegt niet echt mooi. Het past gewoon niet bij Vista... Vista is mooi strak, en dan kom jij aan met je Windows 98 stijl Mischien kan je het moderner maken, dat is wel wat mooier! Reageren
tjippie Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik vind hem eerlijk gezegt niet echt mooi. Het past gewoon niet bij Vista... Vista is mooi strak, en dan kom jij aan met je Windows 98 stijl Mischien kan je het moderner maken, dat is wel wat mooier! the same here Reageren
bramboy Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 ik moet die knoppen van vista nog vind -.- dus Geduld dan zou het moeten lukken Reageren
ikt Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Wait... Het is gewoon gebaseerd op IE? http://i329.photobucket.com/albums/l399/iktNL/shizcake.png Als je de interfase wilt re-designen, mij best. Maar doe het dan tenminste goed. Bewerkt: 6 september 2008 door ikt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 ik moet die knoppen van vista nog vind -.- dus Geduld dan zou het moeten lukken het is beter en origineler als je alles zelf ontwerpt en maakt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dat is een oude versie. Je moet de 07 versie hebben van het progje .... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Als ik hem installeer krijg ik ook een Runtime error: Hoe los ik dit dan weer op? Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Klopt, als ik het me goed kan herinneren kan je met VB6 makkelijk een webbrowser laken door een wizzard gebruiken. Zelf maken kan ook (zonder wizzard), alleen is hij daar iets lastiger. Anyways, lijkt me duidelijk dat je de IE runtimes hebt gebruikt (aangezien het met die wizzard met die runtimes was, en het lijkt me lastiger als je het zonder doet) . Ik vind het enigszins knap dat je het hebt proberen te maken, keep it up. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
ikt Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Als die het zelf in mekaar heeft gezet is het wel knap Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Klopt, als ik het me goed kan herinneren kan je met VB6 makkelijk een webbrowser laken door een wizzard gebruiken. Zelf maken kan ook (zonder wizzard), alleen is hij daar iets lastiger. Anyways, lijkt me duidelijk dat je de IE runtimes hebt gebruikt (aangezien het met die wizzard met die runtimes was, en het lijkt me lastiger als je het zonder doet) . Ik vind het enigszins knap dat je het hebt proberen te maken, keep it up. Vriendelijke groeten, DaBeast Hij heeft gesproken . Ff zonder geintjes, ik moet niet zeggen dat ik hem erg mooi vind. Het is zoals de meeste al zeiden, wat windows98 stijl. Dat is best jammer, want XP en Vista gebruikers daar past het dus echt niet bij. Overings ik weet niet of je browser een succes kan gaan worden. Want de meeste hebben Internet Expolder, Firefox, safari of een andere bekende browser. Vaak gebruik je zoiets dan ook alleen zelf, maar oké. Eventjes overschakelen op de tips: *Gebruik een professioneel progamma. *Improviseer zelf hoe het er uit moet zijn. *Ben ter alle tijden creatief en origineel! Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik houd het bij Internet Explorer 7 Ik vind de jouwe een beetje saai Reageren
Thabit Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Heb je deze gebasseerd op een bestaande of niet? Zo niet; dan is het browser teringonveilig en onbruikbaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.