ikt Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Wait... Het is gewoon gebaseerd op IE?http://i329.photobucket.com/albums/l399/iktNL/shizcake.png Als je de interfase wilt re-designen, mij best. Maar doe het dan tenminste goed. Heb je deze gebasseerd op een bestaande of niet? Zo niet; dan is het browser teringonveilig en onbruikbaar. Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Leuk! Zoals de mensen hierboven zeggen "Lijkt op IE". Wat denken jullie dan dat hij een heel nieuw script gaat schijven? Ik vind het leuk en goed gedaan. Het is inderdaad leuk om met Visual Basic programma's te maken. Nog een ander klein vraagje, is dit VB6 of VB08. Je kan beter VB08 gebruiken. VB6 is oud en trager. KUTGW! Omar Reageren
bramboy Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Leuk! Zoals de mensen hierboven zeggen "Lijkt op IE". Wat denken jullie dan dat hij een heel nieuw script gaat schijven? Ik vind het leuk en goed gedaan. Het is inderdaad leuk om met Visual Basic programma's te maken. Nog een ander klein vraagje, is dit VB6 of VB08. Je kan beter VB08 gebruiken. VB6 is oud en trager.KUTGW! Omar -.- dan heb ik een slome pc want vb6 is sneller. vb8 is wel mooier bedankt voor POSITIVE compliment En ik ga niet meer reageren op dit topic omdat ik toch BIJNA alleen maar NEGATIVE krijg Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 En ik ga niet meer reageren op dit topic omdat ik toch BIJNA alleen maar NEGATIVE krijg Dat is nou eenmaal bij als je iets maakt en het ziety er ook niet beter uit als FF of IE je kunt zoals ik al een keertje zei: Alles een beetje ontwerpen en erin zetten door bijvoorbeeld zelf icoontjes te maken en het gewoon ietwat beter eruit te laten zien Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Nou, het is anders niet makkelijk om zelf een browsers te maken, dus probeer het eerst maar eens zelf te doen dan andere mensen afkraken die het wél kunnen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Nou, het is anders niet makkelijk om zelf een browsers te maken, dus probeer het eerst maar eens zelf te doen dan andere mensen afkraken die het wél kunnen. maar als hij die buttons erin kan zetten zou hij vast ook wel modernere buttons erin kunnen zetten Reageren
timwing Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Iedereen reageer wel heel bot... Het kan toch zijn dat hij het gewoon leuk vindt om te maken en ervan te leren? Jij beoefent toch ook een sport omdat je het leuk vind en het beter wilt leren?! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 En ik ga niet meer reageren op dit topic omdat ik toch BIJNA alleen maar NEGATIVE krijg Dan moet je zulke topic's ook niet maken. Je moet er tegen kunnen :| Reageren
-Omar- Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Leuk! Zoals de mensen hierboven zeggen "Lijkt op IE". Wat denken jullie dan dat hij een heel nieuw script gaat schijven? Ik vind het leuk en goed gedaan. Het is inderdaad leuk om met Visual Basic programma's te maken. Nog een ander klein vraagje, is dit VB6 of VB08. Je kan beter VB08 gebruiken. VB6 is oud en trager.KUTGW! Omar -.- dan heb ik een slome pc want vb6 is sneller. vb8 is wel mooier bedankt voor POSITIVE compliment En ik ga niet meer reageren op dit topic omdat ik toch BIJNA alleen maar NEGATIVE krijg Ik wil niet veel zeggen maar VB08 is sneller. Ook heeft deze Multithread (of hoe dat heet ). En inderdaad Thunderduck. Probeer zelf maar zo'n browser te maken! Wat denken jullie xD, dat je hij zo even een hele nieuwe souce maakt? Het nieuwste browser? Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Het maken van een webbrowser opzich kan denk ik lang duren. Om hem een mooi goed en strak design te geven duurt nog langer. En het lijkt makkelijker dan het is. Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Dit is gewon een simpele IE browser maar dan zonder al die knoppen enz. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Dit is gewon een simpele IE browser maar dan zonder al die knoppen enz. KUCH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.