Jump to content

Probleem kan bestand niet aanpassen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik moet bij de tutorail van de nieuws auto's van nos (newsvan) moet ik de handleiding aanpassen maar als ik hem dan wil opslaan zegt hij probleem met opslaan elke keer wat kan ik hieraan doen

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk moet je het bestandje van 'Alleen-lezen' af halen of heb je administrator rechten nodig om het bestand te veranderen. Als je met de rechtermuisknop op het bestand klikt kun je kiezen voor Éigenschappen'. Dan haal je het vinkje voor Alleen lezen weg en klik je op Toepassen, OK. Als het goed is kun je het bestand nu wel aanpassen. Anders moet je het gta_sa proces uitschakelen of heb je administratorrechten nodig. Als je een bepaalde foutmelding krijgt, is het misschien handig als je even de exacte tekst kopieert voor ons. Vaak kun je uit een foutmelding een hoop informatie halen.

Edit: Het zou handig zijn als je er gelijk even bij vertelt of het bestand nog op Alleen lezen stond en of dat je het er af hebt gehaald, en ten slotte of dat dat geholpen heeft. Als ik meerdere dingen vraag (misschien niet direct genoeg) zijn meerdere antwoorden op zich wel handig...

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Waarschijnlijk moet je het bestandje van 'Alleen-lezen' af halen of heb je administrator rechten nodig om het bestand te veranderen. Als je met de rechtermuisknop op het bestand klikt kun je kiezen voor Éigenschappen'. Dan haal je het vinkje voor Alleen lezen weg en klik je op Toepassen, OK. Als het goed is kun je het bestand nu wel aanpassen. Anders moet je het gta_sa proces uitschakelen of heb je administratorrechten nodig. Als je een bepaalde foutmelding krijgt, is het misschien handig als je even de exacte tekst kopieert voor ons. Vaak kun je uit een foutmelding een hoop informatie halen.

hier het probleem 2mwmk4.jpg

http://i35.tinypic.com/2mwmk4.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...