M4X Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Onderwerp: Far Cry Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: mag Animatie: mag Premade: mag Tijd van inlevering: Over een paar dagen? Iemand?
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik ben nog bezig met een battle, maar ik kan hem vast reserveren. Mijn battle loop vandaag af en ik kan wel vast aan de sig werken, ik lever hem dan morgen in. Als je liever iemand anders wilt is dat ook goed.
M4X Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Ik ben nog bezig met een battle, maar ik kan hem vast reserveren. Mijn battle loop vandaag af en ik kan wel vast aan de sig werken, ik lever hem dan morgen in. Als je liever iemand anders wilt is dat ook goed. Is goed hoor, maar als er iemand anders voor die tijd wilt dan mag hij volgens de regels. Mijn signature post ik zo snel mogelijk, over een paar dagen @hieronder: Uiteraard Bewerkt: 6 september 2008 door M4X
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Oké, is goed, en ik neem aan dat Far Cry 2 ook mag
tomen888 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Hoeft niet meer. Bewerkt: 8 september 2008 door tomen888
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 ga jij maar, ik kan geen goede render vinden en renderen kan ik niet
M4X Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hoeft niet meer. Oki, Sprunk wil jij dan nog? Of is er nog iemand anders? PS: Mijn signature is af, ik post hem meteen na die van jou
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hoeft niet meer. Oki, Sprunk wil jij dan nog? Of is er nog iemand anders? PS: Mijn signature is af, ik post hem meteen na die van jou Ik ben al bezig met een battle, omdat ik dacht dat tomer888 ging. Dus iemand anders mag. Als erg echt niemand komt denk ik er nog wel over na.
M4X Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) *Bump* Wilt er nou echt niemand? @hieronder: Ok Bewerkt: 14 september 2008 door M4X
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Niet dat ik kan winnen, maar ik wil wel wat proberen Hier is hij, succes M4X! Bewerkt: 14 september 2008 door Kloep
M4X Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Kloep: M4X: Veel succes!
tomen888 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Kloep: Redelijke sig alleen vind ik de tekst farcry te groot. Ook het gebruik van c4d's op de achtergrond kon beter. De render past niet helemaal bij de achtergrond. Je naam vind ik niet echt mooi of gelukt. M4X:Mooie sig mooi afgewerkt ook mooie effecten op de achtergrond+beide teksten zijn gelukt. Stem:M4X
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Kloep: Je achtergrond is nogal rood, ik zou proberen er wat meer variatie in te brengen. De tekst dient in mijn ogen alleen maar als opvulling, terwijl je daar beter effecten voor kan gebruiken. De render is bovendien nogal saai 'opgeplakt'. Probeer wat meer opvulling te creëren, ook al is dat moeilijk, maar daar leer je wel van. M4X: Echt een sig waarin alles klopt, de achtergrond past mooi bij de render, die ook écht op de voorgrond staat. Ik vind de vlammenwerper wat raar erin geconstrueerd, want die staat achter het mannetje... Je naam is iets té onopvallend, maar Far Cry is wel mooi geplaatst. Border is ook goed. Stem: M4X.
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Stem: M4X Waarom: Vriendjespolitiek ...Nee omdat ik de letters van kloep te licht vind, en ik vind de render niet mooi. Die van M4X vind ik mooier omdat het lichteffect past bij de vlammen en de kleuren zijn ook meer mijn stijl
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Stem: M4XWaarom: Vriendjespolitiek ...Nee omdat ik de letters van kloep te licht vind, en ik vind de render niet mooi. Die van M4X vind ik mooier omdat het lichteffect past bij de vlammen en de kleuren zijn ook meer mijn stijl Vriendjespolitiek is niet eerlijk Gefeliciteerd M4X
Recommended Posts