Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Far Cry

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: mag

Animatie: mag

Premade: mag

Tijd van inlevering: Over een paar dagen?

Iemand? :sigaar:

Geplaatst:

Ik ben nog bezig met een battle, maar ik kan hem vast reserveren. Mijn battle loop vandaag af en ik kan wel vast aan de sig werken, ik lever hem dan morgen in. ^_^

Als je liever iemand anders wilt is dat ook goed.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben nog bezig met een battle, maar ik kan hem vast reserveren. Mijn battle loop vandaag af en ik kan wel vast aan de sig werken, ik lever hem dan morgen in. ^_^

Als je liever iemand anders wilt is dat ook goed.

Is goed hoor, maar als er iemand anders voor die tijd wilt dan mag hij volgens de regels. Mijn signature post ik zo snel mogelijk, over een paar dagen :)

@hieronder: Uiteraard :sigaar:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
Hoeft niet meer.

Oki, Sprunk wil jij dan nog? Of is er nog iemand anders?

PS: Mijn signature is af, ik post hem meteen na die van jou :)

Geplaatst:
Hoeft niet meer.

Oki, Sprunk wil jij dan nog? Of is er nog iemand anders?

PS: Mijn signature is af, ik post hem meteen na die van jou :)

Ik ben al bezig met een battle, omdat ik dacht dat tomer888 ging. Dus iemand anders mag. Als erg echt niemand komt denk ik er nog wel over na. ^_^

*Bump*

Wilt er nou echt niemand?

@hieronder: Ok :7

Bewerkt: door M4X

Niet dat ik kan winnen, maar ik wil wel wat proberen :puh:

Hier is hij, succes M4X!

1231641.png

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Kloep:

Redelijke sig alleen vind ik de tekst farcry te groot. Ook het gebruik van c4d's op de achtergrond kon beter. De render past niet helemaal bij de achtergrond. Je naam vind ik niet echt mooi of gelukt.

M4X:Mooie sig mooi afgewerkt ook mooie effecten op de achtergrond+beide teksten zijn gelukt.

Stem:M4X

Geplaatst:

Kloep: Je achtergrond is nogal rood, ik zou proberen er wat meer variatie in te brengen. De tekst dient in mijn ogen alleen maar als opvulling, terwijl je daar beter effecten voor kan gebruiken. De render is bovendien nogal saai 'opgeplakt'.

Probeer wat meer opvulling te creëren, ook al is dat moeilijk, maar daar leer je wel van.

M4X: Echt een sig waarin alles klopt, de achtergrond past mooi bij de render, die ook écht op de voorgrond staat. Ik vind de vlammenwerper wat raar erin geconstrueerd, want die staat achter het mannetje... :? Je naam is iets té onopvallend, maar Far Cry is wel mooi geplaatst. Border is ook goed.

Stem: M4X.

Geplaatst:

Stem: M4X

Waarom: Vriendjespolitiek :puh: ...Nee omdat ik de letters van kloep te licht vind, en ik vind de render niet mooi.

Die van M4X vind ik mooier omdat het lichteffect past bij de vlammen en de kleuren zijn ook meer mijn stijl

Geplaatst:
Stem: M4X

Waarom: Vriendjespolitiek :puh: ...Nee omdat ik de letters van kloep te licht vind, en ik vind de render niet mooi.

Die van M4X vind ik mooier omdat het lichteffect past bij de vlammen en de kleuren zijn ook meer mijn stijl

Vriendjespolitiek is niet eerlijk :cry:

Gefeliciteerd M4X :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...