Jump to content

Taxi


Voja

Recommended Posts

Je moet eerst een bepaald punt in de storyline bereiken voordat je dat an doen.

Maar ik weet niet meer waar dat is.

Als je dat punt hebt bereikt moet je LB klikken en dan fluit die en dan stopt de taxi.

Dan moet je er naar toe lopen en y indrukken en inhouden.

Greetzzz -GoldWing-

Link to comment
Delen op andere websites

Het is na Bull in a China Shop. ;) Onthoud dat het heel belangrijk is om Ybutton.gif in te houden! Want anders zal je gewoon de chauffeur uit de taxi smijten en de taxi stelen!

Dat is waar, maar als je na een tijdje goed bevriend bent met Roman (Boven 60% Like) Kan je hem opbellen.

Je moet dan naar je telefoonboek gaan, naar contactpersonen. Daar kies je Roman. Daarna kun je kiezen uit eten, of gewoon Call, enz. Maar er is ook de optie Car Service. Als je dat belt, laat Roman een taxi naar je toekomen, dan kan je die gebruiken als passagier, en dan kan je GRATIS naar waar je wilt in Liberty City gaan! Dat vind ik niet gemakkelijker, omdat je altijd eventjes moet wachten tot hij er is, maar het doet veel bij je geld! Als je wilt besparen, maar toch snel van Bohan naar Alderney gaan ofzo, bel je toch best eventjes Roman!

LET OP: Roman heeft niet altijd een taxi beschikbaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eenmaal beter bent in het spel maakt die 50,- je niks meer uit, hoor. Als ik ergens naartoe moet neem ik de normale Taxi anders moet je een halve minuut wachten en in die halve minuut kan ik ook 1000,- verdienen met CarThefts. Als ik ergens ben waar geen Taxi's zijn dan doe ik het soms wel of ik jat gewoon een auto, dat gaat namelijk meestal nog sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eenmaal beter bent in het spel maakt die 50,- je niks meer uit, hoor. Als ik ergens naartoe moet neem ik de normale Taxi anders moet je een halve minuut wachten en in die halve minuut kan ik ook 1000,- verdienen met CarThefts. Als ik ergens ben waar geen Taxi's zijn dan doe ik het soms wel of ik jat gewoon een auto, dat gaat namelijk meestal nog sneller.

Daar heb je niet helemaal gelijk in, want bij de taxi kan je nog de rit skippen, en met de auto kan je dat niet!

Maar als je veel geld hebt kan je natuurlijk wel altijd een gewone taxi pakken, voor mensen met een geldtekort is Roman's Taxi aangeraden als je een taxi wil nemen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...