Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Rihanna.jpg

Helaas Miek, maar ik heb echt veel betere van je gezien. Wat me opvalt is dat de render niet mooi is uitgeknipt, dat valt me op bij de linker kant van haar haar. Verder vind ik de achtergrond en met name de kleur instelling niet bij elkaar passen, je had misschien beter wat met bruin/zwart kunnen doen of in iedergeval een wat warme kleur. Want dat achtergrond oogt kil vergeleken met de warme uitstraling van je render. Ook heb je te weinig aan de inblending gedaan. Je font heb je opzich leuk neergezet, alleen het lettertypen sluit ook weer niet mooi aan op het geheel. Verder begrijp ik het groenige/blauwige aan de rechterkant in je background niet helemaal.

Beoordeling:

Effecten: 6,0

Render: 6,0

Background: 5,6

Font: 5,8

Cijfer: 5,9

Volgende keer beter, nogmaals je kan echt veel mooiere sigs produceren, dat heb ik uit vorige topics van je wel gezien.

Geplaatst:

Excuses Miek, ik vind hem haar niet zo mooi. Je hebt veel beter werk geleverd, je render is erg warm. En je achtergrond is koud, warm en koud gaat niet samen. Rechts heb je kleurtjes zitten, dat past echt niet. Erg jammer, en je render is wat minder uitgeknipt zoals Gammie_ al zei.

5,2/10

Geplaatst: (bewerkt)

V1 vind ik inderdaad ook niet zo mooi. Maar ik zie dat je een 2e versie hebt gemaakt is die is veel beter. De achtergrond is daar warmer en de render heeft ook een warmere uitstraling.

7 :tu:

@ Hieronder, precies, die bedoel ik, een 7 ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Hier is de nieuwe versie:

Riri.jpg

Ik heb dan ook de hoofdpost even aangepast, doe dus nu maar verder met deze signature, reacties welkom!

Geplaatst: (bewerkt)

De nieuwe versie ziet er goed uit maar nog steeds een beetje koud door dat witte, naar mijn mening kun je dat witte beter weglaten en van de achtergrond de contrast want omhoog gooien. Het is maar een idee maar zoiets zou ik mooi vinden. Waar heb je dit trouwens mee gemaakt want ik vind het best mooi.

@ Hieronder: Geen Photobucket? :?

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
Waar heb je dit trouwens mee gemaakt want ik vind het best mooi.

Met Adobe Photoshop CS2 natuurlijk :D Bedankt :) Nog reacties?

Geplaatst:
Waar heb je dit trouwens mee gemaakt want ik vind het best mooi.

Met Adobe Photoshop CS2 natuurlijk :D Bedankt :) Nog reacties?

Ik vind de tekst wat zwak. Alsof het over een dolfinarium gaat. Ik zou een iets strakker font pakken, en wat kleiner.

Verder wel een mooie sig, vooral de achtergrond :Y

Een 7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...