gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 er is een bug met nieuwe vrienden kan ze niet uitnodigen om online te spelen hoe komt dit? Reageren
Hayte Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 leg es ff uit, wat kregen zij (of jij) als melding? wat is hun NAT type? sinds wanneer gebeurt dit? geldt dit maar voor een paar vrienden of alle vrienden? anders hebben we er namelijk niet veel aan... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 leg es ff uit,wat kregen zij (of jij) als melding? wat is hun NAT type? sinds wanneer gebeurt dit? geldt dit maar voor een paar vrienden of alle vrienden? anders hebben we er namelijk niet veel aan... wil ze inviten maar gaat niet ze staan zelfs niet in m'n lijst als ik ze wil inviten maar zij kunnen mij wel inviten weet ik niet meer alleen voor de nieuwe die ik pas heb toegevoegd Reageren
EsFive Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Dat heb ik ook soms met nieuwe vrienden. Ik zie ze niet in mijn telefoon en ik gebruik NAT type 1 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dat heb ik ook soms met nieuwe vrienden. Ik zie ze niet in mijn telefoon en ik gebruik NAT type 1 ok Reageren
Hayte Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 ik zou het dan niet weten, mail Rockstar dan maar... als je het niet kan (kan niet goed engels ofzo) kan ik het wel voor je doen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.