Koen729 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Hoi, ik kreeg net weer zon mailtje van die man van Lovemeet.net (waarin er staat dat je goed bij Kiki en Carmen past). Maar nu stond er ook.. dat Colonel Cuddles goed bij me zou passen, als ik daar voor opensta. Kan ik ook met hem daten? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Neen, dit is niet mogelijk. Alleen Carmen, Kiki en Alexandra zijn mogelijke internetdates. De rest zal je afwijzen, Niko staat trouwens ook als een hetero op love-meet.net, dus homo's zullen hem niet willen. Reageren
Valto Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Denk t ook niet anders had ik het al wel eerder gehoord Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 ik heb hem geprobeerd te daten maar hij wijst je af.ik denk dat ze bedoelen als niko van geslacht veranderingen verandert.dat hij dan wel met je wil daten. Reageren
Koen729 Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 ik heb hem geprobeerd te daten maar hij wijst je af.ik denk dat ze bedoelen als niko van geslacht veranderingen verandert.dat hij dan wel met je wil daten. Lol.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.