Jump to content

Wall-E

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA Forum leden, ik vermoed dat jullie wel eens wat over Wall-E de kleine robot die is gebouwd om het vuil op te ruimen? Wall-E gaat over een gelijknamige robot die afval samenperst. De mens is van de aarde gevlucht omdat deze teveel vervuild raakte. Robots die moesten helpen het afval op te ruimen konden dit niet voorkomen. De film speelt zich 700 jaar vanaf de vlucht van de mens af. Terwijl er geen mens meer op aarde is, gaat Wall-E door met datgene waarvoor hij gebouwd is, opruimen. Op een dag komt er een robot genaamd Eve met een ruimtesonde op aarde. Wall-E wordt direct verliefd op Eve maar zij heeft geen aandacht voor hem. Eve is op zoek naar een teken van leven en vindt een plantje bij Wall-E. Eve wordt dan opgehaald door de ruimtesonde maar Wall-E gaat met haar mee, en samen beleven zij dan heel erg veel avonturen. Wall-E leert dingen die Eve Wall-E leert. Nou mijn vraag is aan jullie, hebben jullie de Wall-E film gezien? Heeft iemand de Wall-E spel? Plaats jou mening over Wall-E, en praat erover met anderen leden :)

Geplaatst:

het spel heb ik niet maar in een review kreeg hij 35/100 en ze vonden hem klote..Dats het enige dat ik weet en ik weet daarmee genoeg voor me zelf denk ik :puh:

Geplaatst:
het spel heb ik niet maar in een review kreeg hij 35/100 en ze vonden hem klote..Dats het enige dat ik weet en ik weet daarmee genoeg voor me zelf denk ik :puh:

Nou, ik vind het wel een leuke film en spel voor kinderen. En ik vindt het ook wel leuk, het is nou maar eenmaal van wat je houdt. Want als ik van Actiefilms houdt, dan snap ik best dat ik dit een 35/100 geef. Maar als ik van Wall-E hou, dan geef ik het een 95/100. Dus eerlijk was de rating ook niet denk ik.

Geplaatst:

ik heb al is een reclame spotje gezien van de game en de graphics zijn echt niet van deze tijd (negatief bedoelt :7 )

de film zegt me ook totaal niets en zelfs al was ik nog een klein kind dan zou ik hem nog niet zien want ik vind het een slecht verhaal :N

Geplaatst:

Ligt eraan aan wat voor Type je bent..... :7 Bv. Actie, Race, Advonturen, of Strategie. Meningen zijn verschillend, maar ja.

Geplaatst:
Nou ik vond het er wel leuk en grappig uit zien , ik ga hem zeker wel eens kijken.

Ik ga hem zeker kijken.

Geplaatst:

Echt een aandoenlijke ontroerende film zonder het gepraat weet je precies wat er speelt, je leert er ook van en ondekt dingen als je bijv iets vergeet later. Het zet je wel aan het denken idd.

Over de game kan ik nog niks zeggen maar zal vast wel leuk zijn.

Geplaatst:
Echt een aandoenlijke ontroerende film zonder het gepraat weet je precies wat er speelt, je leert er ook van en ondekt dingen als je bijv iets vergeet later. Het zet je wel aan het denken idd.

Over de game kan ik nog niks zeggen maar zal vast wel leuk zijn.

Iemand uit mijn klas heeft de Game van Wall-E hij zegt dat het wel de geld waard is :)

Geplaatst:
Persoonlijk vind ik de énigste leuke creatie van Pixar: Monsters en Co. de rest vindt ik bagger

Ik vind de leukste van Pixar Cars, en Wall-E persoonlijk he... ;)

Geplaatst:

Tiens, Humo gaf de film toch een 9, als het al niet meer was, dus ik denk wel dat het de moeite is. Vooral omdat er de eerste helft van de film niet wordt gesproken en dat we enkel beelden van de eenzame robot te zien krijgen

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat de eerste 3 kwartier alleen maar piepjes hoort van die robot :7 .

Zal een keer kijken als ik zin heb om hem te bekijken, als ik moe genoeg ben.

Geplaatst:
Ik heb gehoord dat de eerste 3 kwartier alleen maar piepjes hoort van die robot :7 .

Zal een keer kijken als ik zin heb om hem te bekijken, als ik moe genoeg ben.

Bedoel je die piepjes van Walllll-Eeeee ? ik vind ze best wel grappig :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...