Radio Es. Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 hey ik heb wat bestanden op een dvd-r gezet maar hoe krijg ik ze er af?? of moet ik er dan wat overwriten. Reageren
Naudin Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Data op een DVD-R kun je niet overschijven of verwijderen.. Daarvoor moet je een DVD-RW hebben Reageren
Radio Es. Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hoeveel kosten die dan ong. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hoeveel kosten die dan ong. Hoogstens een euro 3, maar echt niet meer. Die schijfjes heb je vaak al voor een appel en een ei Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Op een braderie, of markt. Kan je een trol kopen met een DVD of 20-30-50 die kosten denk ik rond de 20 euro. Dan heb je er meer, wil je er eentje dan zal ie rond de 5 euro zitten. Maar dat ligt er ook weer aan welk merk je koopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.