legalcops Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 nou ik heb de beagle mod gedownload dat het verandert in v-22 met een asi file: osprey.asi ik heb asi-loader gedownload en in gta map gedaan heb drie files die bijna zelfde naam hebben: vorbis , vorbisfile , vorbishooked. ik doe die asi-file ook in die map van gta, en start gta krijg ik deze melding: Osprey plug-in load failed.\n\nBad EXE Code.@406AED/406AF1 ik wenie wak fout de ma heb dus die vorbis digne nog is gedownalod ma nee zelfde foutmelding, .. anyone? Reageren
ikt Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Je EXE is fout. Waarschijnlijk ondersteunt de Japanse mod geen Europese EXE's. Pech. Er zijn omwegen. Maar daar ga ik hier op dit forum in het openbaar liever niet op in. Reageren
legalcops Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Je EXE is fout. Waarschijnlijk ondersteunt de Japanse mod geen Europese EXE's. Pech. Er zijn omwegen. Maar daar ga ik hier op dit forum in het openbaar liever niet op in. looool, stuur dan een pm of add me msn, ik wil die motoren kunne draaien Reageren
legalcops Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 geef dan op zen minst een verdomde rede om me nei te helpe jees. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.