iefen Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 kan iemand een mod voor mij maken het moet een auto zijn die er precies zo uitziet: jullie kennen die auto vast wel van de beroemde film 2 fast 2 furious het is de nissan skyline het vette vind ik voral die blauwe strepen ik zelf kan helemaal niks van dat mod maken en mijn pc is vacking traag ik speel mijn spel op een andere pc maar daar kan ik niet op mod makne a.u.b kunnen jullie mij helpen ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Je hebt m in het verkeerde sub-forum gezet, hij moet bij GTA Modding geloof ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Deze zou ik ook wel graag willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Je hebt m in het verkeerde sub-forum gezet, hij moet bij GTA Modding geloof ik... ik maar da maakt niet veel uit !!! plzz kan iemand hem maken(en dan dus niet voor mij alleen Deze zou ik ook wel graag willen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Maar als jij die Nissan Skyline wilt hebben, kijk dan op GTA Modding sites. Bijvoorbeeld GTA World-Mods . Klik gewoon op de Skyline die je wilt en voilá! Dan download je de Nissan Skyline! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 jah dat weet ik maar ik wil die pimp die blauwe lijnen enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 jah dat weet ik maar ik wil die pimp die blauwe lijnen enz. iemand???!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Maar als jij die Nissan Skyline wilt hebben, kijk dan op GTA Modding sites. Bijvoorbeeld GTA World-Mods . Klik gewoon op de Skyline die je wilt en voilá! Dan download je de Nissan Skyline! en zijn die mods van die webpage wel voor vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) yes!!! ik heb hem gevonden op the gtaplace http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=126 det is m nissanskyline_r34_2f2f_vcm.zip Bewerkt: 7 september 2008 door iefen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 yes!!! ik heb hemgevonden op the gtaplace http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=126 det is m Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 nee srry dat is vcm dit is m nissanskyline_r34_2f2f_manual.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 maar nu heb ik nog een vraagje aan iedereen kijk ik heb van jvtdesign een vette car: als je die wil vervang je de sabretur voor deze maar ik heb deze ook en die ook sabretur ik wil ze allebij maar je kan maar een sabretur hebben tog??? hoe los ik dit probleem op??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Beide auto's vervangen de Sabre Turbo dus. Als dat het geval is moet je een van die auto's een andere auto laten vervangen. Bijvoorbeeld, de Toyota vervangt bijvoorbeeld de Infernus en de Nissan Skyline de Sabre Turbo. In de ReadMe van de auto's staat dat je hem moet vervangen met de Sabre Turbo maar dat doe je gewoon niet omdat er maar één Sabre Turbo is. Ik hoop dat je het zo begrijpt anders moet je het maar zeggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 jah thx en ik vanjvtdesign een hiphop iets gewonload daar zat een particle in en die moest je replace toen heb ik dat gedaan maar nu heb ik hele andere wiel doppen!!!LELIJKE!!! 1)hoe verhelp ik dit, gwn ouwe particle op zetten 2)en weten jullie hoe je die neon glow zet??? 3)en laatste vraag kan je een auto die als je die onder de spray zet een andere kleur heeft die andere kleuren uitzetten dus dat hij altijd de zelfde kleur blijft??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) jah thx en ik vanjvtdesign een hiphop iets gewonload daar zat een particle in en die moest je replace toen heb ik dat gedaan maar nu heb ik hele andere wiel doppen!!!LELIJKE!!! 1)hoe verhelp ik dit, gwn ouwe particle op zetten 2)en weten jullie hoe je die neon glow zet??? 3)en laatste vraag kan je een auto die als je die onder de spray zet een andere kleur heeft die andere kleuren uitzetten dus dat hij altijd de zelfde kleur blijft??? 1) Gewoon de nieuwe verwijderen en de oude er weer opzetten. 2) Kijk eens naar de ReadMe, ik dacht dat ik zoiets ook al in een andere topic had vertelt... 3) Ik denk het wel alleen daar weet ik niks van, je kan een auto natuurlijk wel laten ontploffen in je garage (de kleur blijft hetzelfde en hij is weer helemaal heel, maar soms loop je wel kans op een wanted op). Bewerkt: 7 september 2008 door Hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.