Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Weet iemand hoe je een .adf Bestand (Want dat zijn de radios in VC) kan toevoegen/vervangen door een andere radio zender en hoe je hem dan een naam kan geven?(veranderen)

Alvast bedankt..

Geplaatst:

Iemand....? Ik weet het mag niet dubbelposten enzo maar er reageert niemand en ik heb het nodig voor het GRAND-GTA Project dus goede modders help me?

(nogmaal sorry maar anders reageert er niemand)

Geplaatst:

Tja, wat is de oplossing. Ik weet het echt niet. Misschien staan de namen in AMERICAN.gxt in de TEXT folder van vc. Kijk hier eens in, dan kan je een andere zender renamen of zo :huh:

Geplaatst:

De complete radiozenders kan je bij installeren op je hd zetten zodat je ze zelf kan vervangen.

Ook kan je later nog je complete audio map van je CD plaatsen in de audio map van GTA Vice City op je hardeschijf.

Dan pakt hij de audiobestanden van je hardeschijf. Wel heb je nog de play cd nodig want anders start het spel niet op.

Geplaatst:
De complete radiozenders kan je bij installeren op je hd zetten zodat je ze zelf kan vervangen.

Ook kan je later nog je complete audio map van je CD plaatsen in de audio map van GTA Vice City op je hardeschijf.

Dan pakt hij de audiobestanden van je hardeschijf. Wel heb je nog de play cd nodig want anders start het spel niet op.

Heel erg bedankt joriz...aangezien heel veel mensen een no-cdcrack gebruiken gaat dit dan denk ik niet door....(eventueel in de mp3 map)

@ Postaldude: volgens mij gaat die ook van Mp3 naar Adf en andersom ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...