S.Knoop Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Zou iemand deze missie voor mij kunnen halen? Ik krijg het niet voor elkaar. Mijn savegame is bijgevoegd. Deze is al uitgepakt zodat je het bestand alleen hoeft op te halen. Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Al bezig Edit: Bedenk me net dat ik GTA VC uitgeleend heb Bewerkt: 6 september 2008 door Masturmind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Checkpoint Charlie Beloning: $5000 + Asset ($2000 per dag) Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Savegame: In het vervolg is het beter dat je je savegame hier neerzet, zo zal je ook sneller een reactie krijgen. Bewerkt: 7 september 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.