iefen Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 is het echt zo dat als je zonder cheats/mods enz. vc 100% heb uitgespeeld dat je dan bodygaurds krijgt want ik heb de 100% savegame van basseij gedownload en er staat dat hij zonder cheats is gedaan maar ik heb geen body gaurds hoe zit da??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 is het echt zo dat als je zonder cheats/mods enz. vc 100% heb uitgespeelddat je dan bodygaurds krijgt want ik heb de 100% savegame van basseij gedownload en er staat dat hij zonder cheats is gedaan maar ik heb geen body gaurds hoe zit da??? Je kunt ze vinden in de mansion van Diaz. Die na het uitspelen van het spel toebehoord aan Tommy. In het kleine kamertje rechts bij binnenkomst, zitten een aantal gewapende mannen. Deze volgen je wanneer je in hun roze cirkel gaat staan. Dit wijst zich verder geheel vanzelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 sry ik was hier aan het kijken(bij missie hulp) en teon bedacht ik me van die gaurds toen heb ik het topic gemaakt srry hij staat onder het foute soort onderwerpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 is het echt zo dat als je zonder cheats/mods enz. vc 100% heb uitgespeelddat je dan bodygaurds krijgt want ik heb de 100% savegame van basseij gedownload en er staat dat hij zonder cheats is gedaan maar ik heb geen body gaurds hoe zit da??? Je kunt ze vinden in de mansion van Diaz. Die na het uitspelen van het spel toebehoord aan Tommy. In het kleine kamertje rechts bij binnenkomst, zitten een aantal gewapende mannen. Deze volgen je wanneer je in hun roze cirkel gaat staan. Dit wijst zich verder geheel vanzelf. ok maar is dat niet alleen met die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Ze zitten in dezelfde kamer als waar de missie 'Bar Brawl' wordt gestart. Voor de duidelijkheid, het gaat om dit kamertje. Als de bodyguards er niet zitten, loop dan even een blokje om en ga later weer naar binnen. Als het goed is zullen ze er nu wel zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 jah ik had ze al gezien thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.