Timske Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Type: Totaly Spies Stijl: Totaly Spies Grootte: 500x150 Afbeelding: >Klik< Tekst: Totaly Tim Rand: 2 pixelige rand in het roze Kleuren: roze Maak er iets van Reageren
Arthis Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 K0mt voor de bakker.... Reageren
Timske Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Lekker, heb wel zin in een broodje Succes Reageren
Torritor Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) @ Timske, Het woord ''Totally'' schrijf je met een dubbele L, niet met 1 L. Ik weet dat omdat ik vaak naar Totally Spies kijk. Bewerkt: 6 september 2008 door Torritor Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 @ Timske,Het woord ''Totally'' schrijf je met een dubbele L, niet met 1 L. Ik weet dat omdat ik vaak naar Totally Spies kijk. O Reageren
Torritor Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 @ Timske,Het woord ''Totally'' schrijf je met een dubbele L, niet met 1 L. Ik weet dat omdat ik vaak naar Totally Spies kijk. O Als het goed is, moet je dat nu al weten... Reageren
Arthis Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Sorry dat het zo lang duurt, Timske. Ik vind het echt een kutplaatje om mee te werken. Zou je mischien een plaatje kunnen uitzoeken waar wat meer actie inzit, ook liever niet met allerlei uitstekels, wat dit plaatje wel heeft (de armen). Reageren
Timske Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Sorry dat het zo lang duurt, Timske.Ik vind het echt een kutplaatje om mee te werken. Zou je mischien een plaatje kunnen uitzoeken waar wat meer actie inzit, ook liever niet met allerlei uitstekels, wat dit plaatje wel heeft (de armen). Ik kies wel een ander onderwerp >Render< Reageren
Arthis Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Sorry dat het zo lang duurt, Timske.Ik vind het echt een kutplaatje om mee te werken. Zou je mischien een plaatje kunnen uitzoeken waar wat meer actie inzit, ook liever niet met allerlei uitstekels, wat dit plaatje wel heeft (de armen). Ik kies wel een ander onderwerp >Render< Daar kan ik idd wat meer mee Reageren
Arthis Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Lukt het? Nee .... ik kan de render niet openen Hij geeft een foutmelding: Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Laat maar zitten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.