Jump to content

Multiplayer


Dwayne Forge

Recommended Posts

Ik bedoel waar ook Deathmatch inzit dus gewoon alles kunnen doen auto rijden en uitstappen en iemand neer knallen.

Bij VC:MP kan je opzich alles doen, de server kan natuurlijk ook kiezen om een stunt server te worden ,en dan heb je geen wapens maar kan je wel lekker stunten met verschillende wagens die naast elkaar spawnen.

Dus even zoeken welke bij jou past en je hebt weer heel wat nieuwe uren speelplezier :Y .

Ok THX ik pak VC:MP :tu:

Het doet het niet want als ik op conect server druk dan kom ik gewoon bij het scherm van Start new game load new game deled game als ik new game doe dan start ik gewoon een nieuwe game????

Kan iemand me helpen.

Vreemd, je moet wel zorgen dat je de juiste versie hebt, en ook vooral NIET modden op deze versie! (ik weet niet waarom ik het woordt "versie" gebruikte maar ik bedoel dat het een schone vice city moet zijn) Sommige mods respecteert die nog wel, maar het zal bijvoorbeeld niet werken als jij een auto hebt vervangen door een andere, en die wagen dan erin voor zou komen als je begrijpt wat ik bedoel. Gisteren had ik wat geprutst en zo, en ik had hem per ongeluk ingesteld dat die moest opstarten vanaf de versie waarbij ik vice city in het nederlands heb staan, dat ging dus niet omdat er dingen waren bewerkt. Dus toen ik het op een schonere vice city had ingesteld deed die het wel.

Als dat het niet is stel ik voor dat je eens probeert om hem op een andere site te downloaden of het eens na te vragen op hun forums.

Ja ik heb 3 autos gemod Maar ik instaleer het wel ff opnieuw.

Die Mod die jij hebt dat Vice City in het Nederlands is mag ik die ???

Die zoek ik.

Normaalgezien gewoon hier klikken en dan start de download. Let wel op als je verder zoekt op de site, hij doet plots raar en linkt automatish naar ergens door(klik dus telkens op het X in je Browser om het laden te stoppen). Dit is de 2e nieuwste versie omdat die 1e het bij mij niet deed. LET WEL OP: MAAK EEN BACKUP ALS JE DEZE GEBRUIKT! Anders heb je hetzelfde voor als bij de gemodde wagens!

PS: De mod vervangt de "spaanse versie" en vertaald enkel de ondertitelingen en heel wat tekst(ook de krantjes veranderen in een nederlandse krant). Als je Vice City MP speelt kan het dus zijn dat sommige zinnen in het spaans staan maar hier is weinig aan te doen(oftewel moet je het telkens weer wijzigen).

Ok mooi dankje voor de mod

Link to comment
Delen op andere websites

En werkt VC:MP intussen al? We kunnen misschien eens samen spelen.

Nee hij doet het nog steeds niet en ik heb er niks extra's bij geïnstalleerd.

Zou je misschien de Goede link kunnen geven van wat ik moet downloaden??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet meer waar ik hem precies downloadde, maar dit is hun officïele website:

http://www.vicecitymultiplayer.com/?page=downloads

Kies 0.3z VC:MP Client

en waarschijnlijk moet die het dan wel doen. Het zou misschien kunnen dat je de oude versie had, en ze deden een 'belangrijke" update waardoor iedereen de MEEST RECENTSTE update moest hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet meer waar ik hem precies downloadde, maar dit is hun officïele website:

http://www.vicecitymultiplayer.com/?page=downloads

Kies 0.3z VC:MP Client

en waarschijnlijk moet die het dan wel doen. Het zou misschien kunnen dat je de oude versie had, en ze deden een 'belangrijke" update waardoor iedereen de MEEST RECENTSTE update moest hebben.

Helaas doet het het niet.

Weet je een ander goed programma??

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nog MTA maar mijn Anti-Virus geeft aan dat er een trojan in zit, en als ik mijn scanner dan even uitschakel om het op te starten staat er nooit een server online.

MP lijkt mij de beste voor vice city dus ik vind het raar dat die het niet doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nog MTA maar mijn Anti-Virus geeft aan dat er een trojan in zit, en als ik mijn scanner dan even uitschakel om het op te starten staat er nooit een server online.

MP lijkt mij de beste voor vice city dus ik vind het raar dat die het niet doet.

Ik heb even gezocht naar waar ik de 'updated' browser heb staan, en misschien kan je onderstaande eens downloaden.

Als die het nog niet doet kan ik ook de oude versie uploaden, en anders weet ik het niet, want die 2 deden en doen het gewoon bij mij.

EDIT: Sorry voor de dubbelpost! Ik klikte op bewerken maar had 'snel bewerken' gekozen dus ging terug naar pagina maar toen kwam ik op het 'normaal bewerken-scherm' uit dus dacht ik dat ik goed bezig was, maar het was toch een dubbelbericht.

0.3z_updated_Browser.zip

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...