The Outlaw Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 speelt toch ergens in de verdedeging?, hij zo contacten hebben met Inter maar dat is nooit bevestigd Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 kompany wie is dat??? daar heb ik nog echt nooit van gehoord. waar speelt ie? Anderlecht, heb hem nog nooit zien spelen (maar het schijnt een super talent te zijn) ik ken hem hij is een goede voetballer ik heb hem al zien spelen hij heeft mee gedaan met een selectie van beste voetballers voor de tsunami Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Maldini is al veel te oud om naar Juventus te gaan Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Maldini is al veel te oud om naar Juventus te gaan wel ik vind van niet hij is nog goed genoeg Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Maldini is al veel te oud om naar Juventus te gaan wel ik vind van niet hij is nog goed genoeg Hij blijft milan denk ik hij zou nooit naar de aartsrivaal gaan en Nesta zou ik liever toch bij juve hebbe :lol: Reageren
chels-man Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 beckham naar man. united johnson(crystal palace) naar real madrid van bommel naar tottenham hotspurs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.