Jump to content

Fingergloves


Gregori

Recommended Posts

Voordat GTA IV uitkwam, waren er al enkele screenshots waarin je Niko met fingergloves zag. Ik ben nu voor de tweede keer GTA IV storyline aan het spelen, maar ik heb ze nog niet gevonden.

Heeft Rockstar ze uit het spel gehaalt of is er een speciale manier om ze te krijgen?

Volgens sommige Youtube filmpjes kun je ze krijgen door intotaal $5000,- aan Hobo's te geven, maar klopt dat wel?

Mvg.

~Gregori aka Matthew

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad een van de vele dingen die Rockstar niet heeft waargemaakt. :N

@ Hieronder: Dat zou een beetje oneerlijk zijn voor de mensen met een console maar ik denk dan eerder aan een mod voor die gloves...

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Voordat GTA IV uitkwam, waren er al enkele screenshots waarin je Niko met fingergloves zag. Ik ben nu voor de tweede keer GTA IV storyline aan het spelen, maar ik heb ze nog niet gevonden.

Heeft Rockstar ze uit het spel gehaalt of is er een speciale manier om ze te krijgen?

Volgens sommige Youtube filmpjes kun je ze krijgen door intotaal $5000,- aan Hobo's te geven, maar klopt dat wel?

Mvg.

~Gregori aka Matthew

Hobo's?

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat GTA IV uitkwam, waren er al enkele screenshots waarin je Niko met fingergloves zag. Ik ben nu voor de tweede keer GTA IV storyline aan het spelen, maar ik heb ze nog niet gevonden.

Heeft Rockstar ze uit het spel gehaalt of is er een speciale manier om ze te krijgen?

Volgens sommige Youtube filmpjes kun je ze krijgen door intotaal $5000,- aan Hobo's te geven, maar klopt dat wel?

Mvg.

~Gregori aka Matthew

Hobo's?

Ander woord voor zwervers, daklozen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ze zouden in de pc versie zitten! Maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Dat zijn gewoon speculaties. Niemand weet dat zeker en reken er maar niet op

Zoniet worden ze er vast wel in gemod :tu:

of niet.misschien is het modden helemaal niet meer mogleijk in gta iv.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft meerdere dingen gezegd over GTA IV op een console, die er vervolgens niet waren. Ze kunnen nu dus ook heel veel dingen zeggen over de PC-versie, maar ik zou het niet te snel geloven ;)

Ho ho ho, hoezo niet? Zijn de console versies al compleet dan? Heeft R* ergens de aankondigingen van moffen (zo heten die handschoenen officieel) teruggetrokken? Of van de veerdienst? Of van het busvervoer?

Geloof het niet...

Eerst alle toekomstige DLC binnenhalen, dan pas heb je de game compleet op je console! En dan kunnen we gaan roepen over R* dat ze hun woorden niet waarmaken... geloof me, die handschoenen komen wel, no worrys mate! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...