Vansloneker Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Het meeste van de politieradio kan ik niet verstaan, wat zeggen ze nou eigenlijk? En waarom krijg je altijd een schermvullend billboard als je over een brug rijd? Erg irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Hier staat wat ze zeggen op de politieradio. En over dat billboard, dat is het laadscherm, omdat het andere eiland moet laden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 "Agent: “We’ve got a fat woman stuck in an elevator and I’m checking it out.” Hahah! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Het is wat moeilijk luisteren, maar als je wilt kan je ze volgens mij ook downloaden. VC soundtrack? Bewerkt: 7 september 2008 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 VCPD: “This is from the captain. To the person responsable for the messing up the kantine: Please make yourself known.” VCPD: “This is from the captain. Who-ever stole his personal magazines had better make themselfes known. It is for report purposes only.” Agent: “Anybody got any jokes? I’m bored already!” VCPD: “This is from the captain. He really needs his magazines back!” Agent: “Hey, Jackson! Tell the captain I saw his wife. No wonder he likes those magazines!” VCPD: “We got a stolen car robbery in progress, over.” 5793: “This is 5793: I’m in the area. I’ll take a look.” Jones: “Backup request! Backup request! Imediately, over! Miller: “Got a problem, Jones? Why don’t you try fighting crime and get away from that microphone, you dumb asshole!” Jones: “You’re an asshole, Miller!” Ik lach me kapot! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 De politiewagen heb je inmiddels al lijkt me, en dat scherm is het laadscherm. Als dat er niet was zou vice city er nog al wel eens heel anders hebben uit gezien. Bijvoorbeeld met de 'Ghost Tower' je kunt door een bepaalde programma een ongeladen vice city betreden hoewel ik nog niet goed snap hoe het werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 En als je een wanted level hebt hoor je ook politieberichten die ik erg moelijk te volgen vind: "suspect on foot", "going to ... central ..." etc. Die staan niet in het lijstje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 En als je een wanted level hebt hoor je ook politieberichten die ik erg moelijk te volgen vind: "suspect on foot", "going to ... central ..." etc. Die staan niet in het lijstje. Die hoor je ook niet door de politie radio, die hoor j gwn als je van voertuig verandert, bijvoorbeeld van fagio naar te voet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.