VStarink Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Hey, Weet er iemand een leuke ROLE PLAYING server op GTA SA:MP? Eentje die veel bezocht word en ook echt goed rp is? Mvg. Vinnie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Helaas mogen wij geen server IP's doorgeven. Dat mag niet op GTAForum, eigenlijk is het heel simpel. Je start SA MP op, gaat naar internet. En sorteert op naam, dan zie je alle Nederlandse servers. En als je de volgende keer een SA MP topic aanmaakt, dan mag je dat hier doen . >>> Door Bling: Klopt.. Verplaatst naar SA:MP General. <<< Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Waarom mogen jullie eigenlijk geen IP adressen doorgeven? Reageren
Beany Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Waarom mogen jullie eigenlijk geen IP adressen doorgeven? Ik neem aan omdat het gewoon een soort van reclame maken is? Reageren
Ymosky Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Waarom mogen jullie eigenlijk geen IP adressen doorgeven? Ik neem aan omdat het gewoon een soort van reclame maken is? Klopt, het geven van IP-adressen word gezien als reclame voor je server. Het staat op die manier niet echt in de regels, maar ach... een beetje gewoonte geworden denk ik Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Dus dan zou enkel alleen namen doorgeven ook niet toegestaan zijn En dit mag wel gewoon volgens mij Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Dus dan zou enkel alleen namen doorgeven ook niet toegestaan zijn En dit mag wel gewoon volgens mij Als jij zegt, kom naar .... dan is dat ook reclame. Als jij hier een servernaam neerzet maar je reclame, je mag alleen reclame maken voor servers van GTAGames zelf, vroeger hadden we een MTA server. Nu dacht ik niet meer.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Dus dan zou enkel alleen namen doorgeven ook niet toegestaan zijn En dit mag wel gewoon volgens mij Als jij zegt, kom naar .... dan is dat ook reclame. Als jij hier een servernaam neerzet maar je reclame, je mag alleen reclame maken voor servers van GTAGames zelf, vroeger hadden we een MTA server. Nu dacht ik niet meer.. Als die server er nog wel is: Waar is die dan nu? Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Als die server er nog wel is:Waar is die dan nu? Nee die is er niet meer. Voor zover ik weet is het gestopt omdat MTA teveel van de server van GTAgames vergde. Reageren
Rj4 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb het net gedownload maar ik weet niet hoe alles werkt, kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt Reageren
WackoX Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Gewoon, soms moet je iedereen killen, soms stunten, en soms levelen, licht aan op welke server je zit t = praten g = als passagier instappen Reageren
bLADE` Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Je kan toch ook via pm het ip zeggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.