Dr.Oppai Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hallo allemaal toen ik gister gta aan het spele was had ik mijn bivakmuts aan,ik ging naar het blijheidsbeeld en pakte de kleren die er voor liggen maar toen ik die aan deed werd mijn bivakmuts wit! is dit een bug of ligt het aan mijn gta iv cd? (bv als er een kras op zit ) Reageren
Gta Bram Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dat is bij iedereen zo, waarom weet ik ook niet, maar het is niet anders Reageren
GangstaSkander Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 waar vind je die bivak muts dan?? Reageren
GangstaSkander Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 waar ind je die bivk muts Reageren
FerryN Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 waar ind je die bivk muts Krijg je bij een bepaalde missie, waarbij je een bank moet beroven met de Packie enzo.[/font] Reageren
Jay; Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 waar vind je die bivak muts dan?? waar ind je die bivk muts In de missie Three Leaf Clover zul je een bank moeten overvallen samen met Derrick, Packie en Michael. Tijdens deze missie krijg je vanzelf een bivakmuts voorgeschoteld, die na de missie altijd in je klerenkast terug te vinden is. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 gangstaskander welkom op het forum nog. ga straks even kijken. Reageren
Robin B Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Werd je bikvakmuts ineens wit ? Kan je mischien een pic ofzo maken ? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 heb geprobeerd om het nog een keer te doen maar het lukt niet meer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 hallo allemaal toen ik gister gta aan het spele was had ik mijn bivakmuts aan,ik ging naar het blijheidsbeeld en pakte de kleren die er voor liggen maar toen ik die aan deed werd mijn bivakmuts wit! is dit een bug of ligt het aan mijn gta iv cd? (bv als er een kras op zit ) haha een witte bivakmuts dat maakt de mensen bang nu nog een roze Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 maar heeft iemand dit wel eens gehad?:s Reageren
the_dan Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 kan je hem daarna nog eigelijk zwart maken?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Gewoon opnieuw aan en uit trekken in een savehouse Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ik wil wal is bewijs zien Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 ik wil wal is bewijs zien [/quotdat wil ik juist weten.want miss ligt het aan mn cd en dat het maar 1 keer lukt want ik heb al gezegt dat het niet meer lukt .dus zou ik zeggen ga het uitproberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.