Jump to content

raar vliegtuig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heeft iemand van julie misschien zo'n vliegtuig gezien? toen ik de foto maakte dacht ik dat het een AT-400 was maar hij had 2 motoren aan bijde vleugels en dat heeft een AT-400 niet, want die heeft er 1 aan bijde vleugels. Weet iemand misschien wat dit voor een vliegtuig is?

post-98194-1220784087_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

Dit is de Andromada, het op een na grootste vliegtuig in het spel en is alleen te verkrijgen met een carspawner.

In een missie (weet ff niet welke) moet je erin met een motor... bla bla...

Andromada

Geplaatst:
Dit is de Andromada, het op een na grootste vliegtuig in het spel en is alleen te verkrijgen met een carspawner.

In een missie (weet ff niet welke) moet je erin met een motor... bla bla...

Andromada

op een na? is er dan nog een grotere?

Geplaatst:

Hij vraagt of jullie hem hebben gezien.

Wel vreemd hoor want een adromada ofzoiets.... vliegt normaal toch nooit?

Geplaatst:
Hij vraagt of jullie hem hebben gezien.

Wel vreemd hoor want een adromada ofzoiets.... vliegt normaal toch nooit?

Nee wat doet die dan? het is een vliegtuig hoor :7

Geplaatst:

Die vliegen wel gewoon rond, maar dat is meer als decor. Er zijn geen spawnplekken voor en het model is nooit af gemaakt zodat alles goed is. Er zitten bijvoorbeeld geen deuren in....

Geplaatst:

En als je hem spawnt met een carspawner kan je die klep achterop wel open doen, maar daar kan niks in... En als je een andromada uit de lucht haalt met een cleo3 mod (ggun) is hij unsolid, dan kan je er gewoon doorheen lopen en niet instappen.

De andromada zou je dus moeten modden voordat je erin kan, maar dat kan je beter pas doen als je de 2 missies waarin hij voorkomt hebt gedaan, anders gaat het spel raar doen.

Geplaatst:

Zodra je beschikt over SA op de PC, en je echt perse in een andromada wil vliegen. Dan kan je even San Andreas Multiplayer downloaden. Met deze online modus kan dus online in bepaalde voertuigen rijden/vliegen. Een andromada behoort daar ook bij. Je kan dus niet ingame in een andromada zonder te modden, maar je kan het wel online proberen. De meeste servers hebben er wel eentje staan ;) .

Zodra je beschikt over SA op de PC, en je echt perse in een andromada wil vliegen. Dan kan je even San Andreas Multiplayer downloaden. Met deze online modus kan dus online in bepaalde voertuigen rijden/vliegen. Een andromada behoort daar ook bij. Je kan dus niet ingame in een andromada zonder te modden, maar je kan het wel online proberen. De meeste servers hebben er wel eentje staan ;) .
Waarom makkelijk doen als het ook moelijk kan hè Fiegel5. :7 Met een carspawner kan je 'm zo te voorschijn toveren, en dat is geen mod maar een tooltje. ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Waarom makkelijk doen als het ook moelijk kan hè Fiegel5. :7 Met een carspawner kan je 'm zo te voorschijn toveren, en dat is geen mod maar een tooltje. ^_^

het hoeft niet perse met een carspawner met al die stomme id's en zo ik heb nu n00bmode v2.0 daar kan ik zo makkelijk een adromada en nog meer voertuigen die je in het spel niet tegen komen zoals s.w.a.t en de fbi truck.

rickie505

Geplaatst:

Ja die andromada vlieg ik het liefste mee(ik spawn ze niet, maar ik zie ze op bijna elke server in MTA).

Je kunt er gewoon in zonder iets extra te plaatsen, en hij is denk ik niet helemaal afgewerkt want hij is altijd wit en volgens mij is hij ook niet gevoelig bij het botsen, of vlieg ik telkens zo netjes? xD.

De grootste vliegtuig is de at-400.

De Adrodaroma is veel groter !

Ps, wat is een carspawner ?

Bewerkt: door Poesmazda

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...