MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 De grootste vliegtuig is de at-400. De Adrodaroma is veel groter ! Niet waar, ik herinner me een screen, Andromada en AT-400 naast elkaar, AT-400 is groter. MegaPilot. Reageren
bobcat Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 ja, kweet het. die screen hb k ook gezien. maarre ik hb gta sa op de ps2 en heb een armax, hoe laat ik nou die andromada spawne? ik heb et een keer geprobeerd en toen ging me hele save game weg Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) maarre ik hb gta sa op de ps2 en heb een armax, hoe laat ik nou die andromada spawne? ik heb et een keer geprobeerd en toen ging me hele save game wegIk heb ook armax, maar ben niet zo bekend met de codes e.d. hiervan. Maar als ik het mij goed herinner kan je met armax alleen voertuigen in garage(s) plaatsen. Ik weet niet zeker of je ook de garage kan uitzoeken. Maar stel dat je dat kan dan is de hangar (ook een soort garage) veels te klein voor zowel de AT 400 als de Andromada. Dus op de PS2 én met armax wordt het waarschijnlijk nog steeds problematisch om dit voor elkaar te krijgen. En waarschijnlijk verpest jij je savegame doordat de grootte van deze vliegtuigen niet in je garages past. Bewerkt: 20 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De grootste vliegtuig is de at-400. De Adrodaroma is veel groter ! Ps, wat is een carspawner ? Dat is een soort van mod/progamma waarmee je voertuigen en zo kunt spawnen. Kan ook met de noobmode v2 Reageren
vice Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De grootste vliegtuig is de at-400. De Adrodaroma is veel groter ! Ps, wat is een carspawner ? Ik denk dat dat een programma is waarbij je een bepaalde plaats moet kiezen, het voertuig en als je dan alles hebt ingesteld zoals je het wilt krijg je dat voertuig dat je hebt gekozen op die plaats(dat je zelf kiest) om het te gebruiken. Maar waarschijnlijk zal het wel wat moeilijker zijn dan hoe ik het vertel! Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Een carspawner spawnt gewoon een auto recht voor je neus Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 dat is een programma waar je voerthuigen mee kunt spawnen: carspawner link maar ontopic: ik wist al helemaal neit dat de adrodaroma gewoon vloog Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 De grootste vliegtuig is de at-400. De Adrodaroma is veel groter ! Ps, wat is een carspawner ? een tooltje waar je vlieg- of voertuigen mee kan spawnen Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik schiet hem altijd uit de lucht met de HSRL. (heat seeking rocket launcher) Dan gaat ie rondjes draaien en stort ie bijna neer. Maar hij vliegt idd alleen als decor en dus kun je hem niet gebruiken. Reageren
vice Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik schiet hem altijd uit de lucht met de HSRL. (heat seeking rocket launcher)Dan gaat ie rondjes draaien en stort ie bijna neer. Maar hij vliegt idd alleen als decor en dus kun je hem niet gebruiken. Je kunt hem wel krijgen op MTA of SA:Mp, dus als je graag online speelt, er zijn bepaalde servers die zo een 'spawn schermpje' hebben waarmee je echt alles kunt spawnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.