KoenKucharek Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hoe laat ik autos op bepaalde plekken laten spawnen zonder carspawner of zo iets dat die daar altijd blijft staan? Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dit is .scm of cleo3 scripten, zoek even >Hier< Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dit is .scm of cleo3 scripten, zoek even >Hier< daar snap ik niks van Reageren
K.O. Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Je kunt het ook met IPL bestanden proberen. Dan hoef je ook geen nieuwe savegame te starten. Kijk in de Master Tutorial List eens bij de IPL ontleding. Je hoeft alleen maar een regel toe te voegen in een bepaald IPL bestand. De exacte syntax van de regel weet ik niet uit mijn hoofd (en zit nu niet op een computer met SA, zodat ik even kan kijken) maar als je een beetje rondzoekt op dit forum en misschien daarbuiten kom je ongetwijfeld iets bruikbaars tegen. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Je kunt het ook met IPL bestanden proberen. Dan hoef je ook geen nieuwe savegame te starten. Kijk in de Master Tutorial List eens bij de IPL ontleding. Je hoeft alleen maar een regel toe te voegen in een bepaald IPL bestand. De exacte syntax van de regel weet ik niet uit mijn hoofd (en zit nu niet op een computer met SA, zodat ik even kan kijken) maar als je een beetje rondzoekt op dit forum en misschien daarbuiten kom je ongetwijfeld iets bruikbaars tegen. ok hartelijk bedankt K.O. Aleen ik weet niet wat ik verkeerd doet maar kijk: Cars 1330.364, -2030,426, 173,4433, 28,83594, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1 end pick 11, -2035,49, 170,2529, 28,83594 end dat is volgens mij helemaal goed maar toch spawnt het niet Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Je hebt komma's in plaats van punten gebruikt bij de decimalen. Dus het is -2030.426 in plaats van -2030,426 Dus als je dat veranderd zou het moeten lukken! Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) nee dat is het ook niet Bewerkt: 8 september 2008 door KoenKucharek Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Je kunt het ook met IPL bestanden proberen. Dan hoef je ook geen nieuwe savegame te starten. Kijk in de Master Tutorial List eens bij de IPL ontleding. Je hoeft alleen maar een regel toe te voegen in een bepaald IPL bestand. De exacte syntax van de regel weet ik niet uit mijn hoofd (en zit nu niet op een computer met SA, zodat ik even kan kijken) maar als je een beetje rondzoekt op dit forum en misschien daarbuiten kom je ongetwijfeld iets bruikbaars tegen. Je moet wel een nieuw spel starten, het spel zal niet crashen als je een savegame laad maar zullen de autos niet spawnen. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Je kunt het ook met IPL bestanden proberen. Dan hoef je ook geen nieuwe savegame te starten. Kijk in de Master Tutorial List eens bij de IPL ontleding. Je hoeft alleen maar een regel toe te voegen in een bepaald IPL bestand. De exacte syntax van de regel weet ik niet uit mijn hoofd (en zit nu niet op een computer met SA, zodat ik even kan kijken) maar als je een beetje rondzoekt op dit forum en misschien daarbuiten kom je ongetwijfeld iets bruikbaars tegen. Je moet wel een nieuw spel starten, het spel zal niet crashen als je een savegame laad maar zullen de autos niet spawnen. waarom als je een map mod die doe het tog ook met savagame wel raar eigenlijk Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Je kunt het ook met IPL bestanden proberen. Dan hoef je ook geen nieuwe savegame te starten. Kijk in de Master Tutorial List eens bij de IPL ontleding. Je hoeft alleen maar een regel toe te voegen in een bepaald IPL bestand. De exacte syntax van de regel weet ik niet uit mijn hoofd (en zit nu niet op een computer met SA, zodat ik even kan kijken) maar als je een beetje rondzoekt op dit forum en misschien daarbuiten kom je ongetwijfeld iets bruikbaars tegen. Je moet wel een nieuw spel starten, het spel zal niet crashen als je een savegame laad maar zullen de autos niet spawnen. waarom als je een map mod die doe het tog ook met savagame wel raar eigenlijk of is het niet op een 1 of anderen maarnier niet te fixen? Bewerkt: 9 september 2008 door KoenKucharek Reageren
K.O. Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Je moet wel een nieuw spel starten, het spel zal niet crashen als je een savegame laad maar zullen de autos niet spawnen.Oh ja? Elke map mod werkt met IPL bestanden en bij elke mod hoef je geen nieuwe savegame te starten en staan alle objecten direct voor je klaar. Naar mijn weten is er geen uitzondering voor de 'cars' en 'pick' regel. Dit weet ik vrij zeker, aangezien ik zelf mods ingame heb staan die auto's spawnen, zonder dat ik daarvoor een nieuw spel heb moeten starten.Ik weet niet zeker of het iets uitmaakt, maar ik zie dat je Cars met een hoofdletter hebt geschreven. Het kán zijn dat de engine puur zoekt naar 'cars' en hoofdlettergevoelig is. In dat geval pakt ie de regel niet. Ik weet niet of dit het is, maar je kunt het proberen. Dit is in ieder geval een werkend stuk code bij een bestaande mod (die tevens probleemloos werkt bij mij): cars -2668.8, -2388.9, 19.283, -80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2668.8, -2383.9, 19.283, 80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2668.8, -2373.9, 19.283, -80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2668.8, -2358.9, 19.283, 80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2703.8, -2358.9, 19.283, 90, 489, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 -2703.8, -2364.9, 19.283, 90, 579, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 -2713.8, -2351.9, 19.283, 90, 468, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 -2723.8, -2351.9, 19.283, 90, 400, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 end Bewerkt: 9 september 2008 door K.O. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Je moet wel een nieuw spel starten, het spel zal niet crashen als je een savegame laad maar zullen de autos niet spawnen.Oh ja? Elke map mod werkt met IPL bestanden en bij elke mod hoef je geen nieuwe savegame te starten en staan alle objecten direct voor je klaar. Naar mijn weten is er geen uitzondering voor de 'cars' en 'pick' regel. Dit weet ik vrij zeker, aangezien ik zelf mods ingame heb staan die auto's spawnen, zonder dat ik daarvoor een nieuw spel heb moeten starten.Ik weet niet zeker of het iets uitmaakt, maar ik zie dat je Cars met een hoofdletter hebt geschreven. Het kán zijn dat de engine puur zoekt naar 'cars' en hoofdlettergevoelig is. In dat geval pakt ie de regel niet. Ik weet niet of dit het is, maar je kunt het proberen. Dit is in ieder geval een werkend stuk code bij een bestaande mod (die tevens probleemloos werkt bij mij): cars -2668.8, -2388.9, 19.283, -80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2668.8, -2383.9, 19.283, 80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2668.8, -2373.9, 19.283, -80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2668.8, -2358.9, 19.283, 80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1 -2703.8, -2358.9, 19.283, 90, 489, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 -2703.8, -2364.9, 19.283, 90, 579, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 -2713.8, -2351.9, 19.283, 90, 468, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 -2723.8, -2351.9, 19.283, 90, 400, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 end bij mij spawnde er anders vrij weinig toen ik dat had gedaan, toen ik een new game starte spawnde ze wel. je moet gewoon een cleo script maken {$CLEO .cs} 014B: 6@ = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at X Y Z angle 78.417 014C: set_parked_car_generator 6@ cars_to_generate_to 101 0A95: enable_thread_saving 0A93: end_custom_thread als je deze gewoon in sanny builder maakt kun je heel veel autos spawnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.