Jump to content

Xbox 360 loopt vast na cut scene


hardcorestijn nl

Recommended Posts

ik heb soms dat ik een missie doe en dan krijg ik een cutscene en daan aan het eind van de cut scene staat me xbox vanst dan doet ie niks meer en kan em dan ook niet normaal uitzetten weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen???

Bewerkt: door Joriz
Onderwerp titel veranderd. Wel zo duidelijk als iedereen weet waar dit onderwerp over gaat.
Link to comment
Delen op andere websites

Haha heel leuk, maar dit soort opnmerkingen kunnen ook voor ons gelaten worden.. Dan krijg je weer een consolewar, wat helemaal niet de bedoeling is van dit topic. :duh:

En besides, de PS3 loopt ook regelmatig vast, en ik kan het weten want ik ben vaak bij een vriend met een SpeelStation 3 (40G). :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Haha heel leuk, maar dit soort opnmerkingen kunnen ook voor ons gelaten worden.. Dan krijg je weer een consolewar, wat helemaal niet de bedoeling is van dit topic. :duh:

En besides, de PS3 loopt ook regelmatig vast, en ik kan het weten want ik ben vaak bij een vriend met een SpeelStation 3 (40G). :puh:

ok bedankt allemaal ik speel nog geen andere spelle maar ik heb het tot nu toe alleen met gta IV en aleen na cutscene's dus alvast bedankt:D

Link to comment
Delen op andere websites

Haha heel leuk, maar dit soort opnmerkingen kunnen ook voor ons gelaten worden.. Dan krijg je weer een consolewar, wat helemaal niet de bedoeling is van dit topic. :duh:

En besides, de PS3 loopt ook regelmatig vast, en ik kan het weten want ik ben vaak bij een vriend met een SpeelStation 3 (40G). :puh:

eerst zeg je, houd de console war opmerking voor je zelf, daarna maak je zelf een console war opmerking, nu maak ik ook een console war opmerking, wat heb je liever, een spel dat af en toe vriest, of een spel dat gewoon gekrast en kapot gemaakt wordt...

ik weet het niet zeker...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een soortgelijk probleem meegemaakt. Mijn probleem werd opgelost, of dat bij jou ook zo goed af zal lopen weet ik echter niet. Een poos geleden liep mijn Xbox vast bij het laad-scherm. Je weet wel, dat scherm waar er een hele tekst over copyright staat. Mijn Xbox bleef het gewoon doen, het was alleen GTA IV dat elke keer weer vastliep. Ik heb toen direct naar de Microsoft helpdesk gebeld om te vragen of ze mijn Xbox konden onderzoeken of dat ze me anders een nieuwe GTA IV diskette konden geven.

Na wat gebabbeld te hebben met die mensen vertelden ze me dat er iemand langs zou komen om mijn Xbox op te halen, om te zien of het daar aan lag en of ze het eventueel konden repareren. Het bleek niet aan de Xbox te liggen en kreeg die gewoon terug. Het was zeker dat GTA IV gewoon kapot was en na weer gebeld te hebben kreeg ik gelijk een nieuwe toegestuurd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je nu ongeveer weet waar je aan kan beginnen. Succes in ieder geval.

Overigens vind ik het ontzettend laag dat er 'console-war' grapjes worden gemaakt als iemand met een probleem aan komt zetten. Als je geen advies hebt, post dan gewoon niet want erg veel draag je dan niet bij aan het topic.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Haha heel leuk, maar dit soort opnmerkingen kunnen ook voor ons gelaten worden.. Dan krijg je weer een consolewar, wat helemaal niet de bedoeling is van dit topic. :duh:

En besides, de PS3 loopt ook regelmatig vast, en ik kan het weten want ik ben vaak bij een vriend met een SpeelStation 3 (40G). :puh:

En zelf doe je het ook, je weet niet wat je wilt he.

En dan nog iets, bij 'PS3 freeze' zijn 411 filmpjes, en bij 'xbox 360 freeze' zijn er 626 filmpjes. ;)

Ontopic, je kunt het beste naar MS bellen, en vragen of ze je xbox komen ophalen, ben je hem twee weekjes kwijt, denk dat je die twee weekjes zonder kan, dus gewoon op laten halen.

Wat ik je afraad is, dat je zelf gaat knutselen, want dan is de garantie weg.

En Jay;, heb jij GTA IV op een diskette? :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...