Jump to content

Ghost boot


W3sl3y

Recommended Posts

waarom hebben ze zo'n rare blauwe boot in de game gestopt.

Het lijkt wel of Rock* maar ff een rare boot in de game hebben gestopt omdat het toch maar in 1 missie voorkomt.

Kan je hem na die missie ook nog ergens anders vinden?

Zijn er nog meer GHOST voertuigen?

Kan je als je dat mannetje dood hebt geknalt die in die GHOST boot zit en dan de boot gejat hebt hem dan ergens in een boot garage zetten ofzow?

Ik kon wel een beetje over de ghost boot vinden maar niet egt veel info.....

duz ik dacht ik doe het wel :D

greetz Wesley

Link to comment
Delen op andere websites

Respectievelijke antwoorden:

Geen idee, misschien om gewoon iets speciaals in die missie te zetten, en waar we op fora over kunnen praten. Of anders hadden ze gewoon een avondje niets beter te doen bij Rockstar. ;) Nee. Nee. Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Over wélke boot en missie heb je het eigenlijk? En het lijkt mij niet dat je een boot in een garage kunt zetten, er is in GTA3 volgensmij al niet eens een code dat boten kunnen vliegen, maar dan zou het nóg bijna onmogelijk zijn aangezien de garages altijd goed weggestopt in een steegje zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Wat de... Hoe komt dit in GTA VC..?

--topic moved--

Het gaat over een blauwe boot (Een Speeder, dacht ik) die je in een bepaalde missie moet achtervolgen, en vervolgens nooit meer ziet in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je ziet hem alleen in een missie krijgen van Ray. Je kan hem dan wel krijgen, soms rijd de persoon in die boot het strand op, schiet hem dan snel neer en duw dan de boot in het water.

Later is die boot helaas nergens meer te vinden..

Wat is ook vreemd vind is dat hij op de Playstation Ghost MISSING heet en op de pc gewoon Ghost.

@ lantyz, de boot is precies hetzelfde als de politieboot maar dan blauw. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem even omgewisseld met de Reefer, om er een screen van te kunnen maken. Hij is inderdaad exact hetzelfde als de Predator, alleen is de boot donkerblauw, en kan je er niet mee schieten.

[EDIT @ 10 maanden later: De link is dood, dus vanaf heden is de Ghost op WikiGTA te bezichtigen]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...