iefen Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hoi ik heb de nissan skyline gedownload: maar er bestaat zo iets als neon glow in die zip bestand ik wil die neon glow gaan uitvoeren want het is volgens mij dat licht onder die auto nou staat er in de readme dit: -----------------------------------------------------------------BONUS!------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------NEON GLOW-------------------------------------------------------------- 1. INSTALL. (you need a txd editor, please use the "vice txd") Open up the file "particle.txd" in (gta vc folder/models/particle.txd) Find the a picture-name called "SHAD_CAR" and replace the pictures with the pics that you get with this file. "SHAD_CAR=BMP" and "SHAD_CARM=ALPHA". Finnished !! en die bmp heb ik mee gekeregen maar ik snap niet wat ik moet doen helpppppp Reageren
Hackman Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Installeren. (Je hebt een TXD aanpasser nodig, please use the "vice txd") Open "particle.txd" in (gta vc folder/models/particle.txd) Vind "SHAD_CAR" en vervang de plaatjes met de plaatjes die je hebt gekregen van ons: "SHAD_CAR=BMP" and "SHAD_CARM=ALPHA". Als je dit hebt gedaan zou het goed moeten zijn. Ik heb de tekst vertaalt en op sommige plekken heb ik het wat duidelijker gemaakt, ik hoop dat je nu verder kunt! @ Hieronder: Dat zou ik werkelijk niet weten, zoek eens op google. Bewerkt: 8 september 2008 door Hackman Reageren
iefen Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Installeren. (Je hebt een TXD aanpasser nodig, please use the "vice txd") wat heb ik daarvoor nodig kan ik het opdeze site downloaden Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Installeren. (Je hebt een TXD aanpasser nodig, please use the "vice txd") wat heb ik daarvoor nodig kan ik het opdeze site downloaden Zoek bij de tools naar TXD Workshop. Daarmee moet je de texture 'SHAD_CAR' vervangen voor de BMP die er bij zat. Alleen wel grote kans dat bij alle auto's dan de 'schaduw' groen is o.i.d. Reageren
iefen Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 thx jullie helpen me héél erg maar kan iemand mij een linkje geven naar de workshop dinges want ik had er ergens wat gedownload maar ik meot het nog zoeken ty Reageren
K.O. Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 *zucht* Google Zoeken: Downloadlocatie 1 Downloadlocatie 2 Downloadlocatie 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.