Jump to content

mercedes Slr Mclaren Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 'n nieuwe sig gemaakt:

mercedesslrmclarencopybd8.png

gemaakt met brushes, smudge, kleine c4d en nog wat geklooid met andere dingen.

rates en comments plz, en tips mogen ook altijd. ^_^

:cya:

Geplaatst:

Leuke sig.

Comments:

~ De tekst is wel lelijk, bij zo'n sig hoort een stijlvolle tekst, geen opgepimpte.

~ Mercedes logo mag ook stijlvoller, dat houd de sig rustig en sexy :puh:

Verder mooie gewerkt met brushes en smudge!

7,98/\10

Geplaatst:

Mooi gedaan met de kleuren, het past allemaal bij elkaar, maar ik vind het niet mooi dat de achtergrond 1 waas is en de auto heel scherp. De tekst is ook niet zo mooi (te rommelig) maar wel de kleuren goed.

7/10

Geplaatst:

ik vond de tekst er nog het beste bij passen van al die die ik geprobeerd heb eigenlijk :puh:

versie 2 met andere tekst dan maar, (probeersel ook :D)

mercedesslrmclarencccopfd2.png

Geplaatst:
mercedesslrmclarencccopfd2.png

Mooie signature. Wat me opvalt is dat je auto mooi op je background staat, hij rijd als het ware over je background heen. Verder vind ik je logo ook leuk gedaan, ook het detail met die 4 hoekjes er omheen. Het enigste waar ik ook over val is je font, ook van deze versie is hij toch nog wat te ''nonchalant'', het mag echt nog wel strakker zoals een ander lid al aangaf. Misschien dat je nog een strak lettertypen kan vinden.

Beoordeling:

Effecten: 7,1

Background: 7,8

Render: 7,7

Font: 6,0

Cijfer: 7,2

Geplaatst:

bedankt allemaal voor de rates ^_^

kan er iemand dan eens een voorbeeld geven van wat ie bedoelt met een stijlvolle/strakke font? :D

ik heb al wat standaard 'gewone' fonts zitten proberen maar ik vond ze allemaal maar niets eigenlijk..

Geplaatst:

Mooie signature! De Merc. is mooi geplaatst en je stock is goed gekozen. De effecten van je Merc. zijn mooi, het is goed één geheel met het plaatje geworden. De tekst bij V1 was wat minder maar gelukkig zag je dat zelf ook in en heb je dat bij een 2e versie verandert.

7,6/10

Geplaatst:

Mooie Effecten, mooie Rand. De lettertype en kleur zijn mooi, maar die SLR..... echt een mooie bak! :D F*cking mooi dat je voor de Mercedes-Benz SLR McLaren hebt gekozen! een 9.2/10 :tu:

Geplaatst:
bedankt allemaal voor de reacties en de tips :D

er mogen er natuurlijk wel nog altijd meer komen :)

Graag gedaan.... :7

jij bent ook erg bedankt hoor :D je hebt me de positiefste reactie gegeven, dus thanx ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
bedankt allemaal voor de reacties en de tips :D

er mogen er natuurlijk wel nog altijd meer komen :)

Graag gedaan.... :7

jij bent ook erg bedankt hoor :D je hebt me de positiefste reactie gegeven, dus thanx ^_^

Ach.... Was niets bijzonders. En ook omdat je mijn lievelingsmerk heb in je Sig :D

Oja, de Topic Title is verkeer. je hebt geschreven "mercedes Slr Mclaren Sig" Maar het moet zijn "Mercedes-Benz SLRMclaren Sig" Alleen je moet van mercedes Mercedes-Benz maken. En Benz moet met een Hoofdletter want dat was een persoon die Mercedes-Benz heeft gemaakt! En Slr is fout het moet zijn SLR en Mclaren aan de SLR . Het is maar dat je het weet..... ;)

Bewerkt: door GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...