gassen123 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hallo. ik heb een vriend zonder grand theft auto vice city stories ik heb dat wel wat ik wilde vragen weten jullie soms een manier om multiplayer te spelen met maar 1 disc btw het is op de psp Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hallo.ik heb een vriend zonder grand theft auto vice city stories ik heb dat wel wat ik wilde vragen weten jullie soms een manier om multiplayer te spelen met maar 1 disc btw het is op de psp Dat kan wel via gamesharing als ik het niet fout heb? Groets. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Nee, dit kan niet. Vice City Stories ondersteunt niet de zogemaande "Game delen"-functie. Je zult allebei GTA Vice City Stories moeten hebben. Let er ook op dat dit dezelfde versie moet zijn, ze moeten beide uit Europa komen. Het is namelijk niet mogelijk om met een versie uit de Verenigde Staten tegen een vriend te spelen met een Europese versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.