Robienske Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Met het door-de muur-wandel truukje van 8-ball. Ik heb het alleen met de jetpack gedaan. das een onzichtbare brug. En er liep nog heel veel voetgangers rond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Deze is beter: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Als je de HUD uitschakelt kan je er een mooie screensaver van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 4 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 o ja, zal ik doen! mischien ook de radar weg? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Ik heb zelf ook een aantal eigengemaakte screens zonder HUD en radar als sreensaver. Zodra ik ook screens kan posten zal ik er een paar laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 volgens mij heb je met mijn manier alle voetgangers en auto's nog rijden. De gebouwen zijn onzichtbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 volgens mij heb je met mijn manier alle voetgangers en auto's nog rijden. De gebouwen zijn onzichtbaar. soms rijden er auto's en soms niet, dat geld ook voor de mensen! Weet je wat ik trouwens ook eens had? ik ging weer terug zodat het spel weer goed was maar er liepen nog steeds geen mensen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2004 [curious] Hoe heb je dat opgelost? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2004 Het spel opnieuw geload! Maar ik vond het wel lachen! Edit: Er is vast iets gebeurt van de FBI loopt er niets voor niets! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2004 :lol: Is dat de krijttekening van een lijk daar op de weg? Zeg, nu we het toch over politie hebben; hebben jullie ook weleens dat de agenten naar je toe komen (als je een wantedlevel hebt uiteraard) en dan de hele tijd in en uit blijven stappen zonder je verder een haar te krenken? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2004 Back on topic please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 Back on topic please Dit is ook de topic, ik liet een plaatje zien van een van de trucjes! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 de leukste wist ik al maar ik kan er wel wat mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2004 De topic is truukjes. Dat van die politie is toch geen trucje <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2004 De topic is truukjes. Dat van die politie is toch geen trucje <_< Jawel hoor! Het mobiel trucje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.