Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik vind het wel jammer dat ik geen mods kan gebruiken ik heb VC op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 ik vind het wel jammer dat ik geen mods kan gebruiken ik heb VC op de ps2 misschien komt dat over een jaartje of 15 :huh: heb geduld dan komt alles goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Ja burnouts!! Nog een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Nog eentje dan! Ik was weer eens aan het klo*en met een trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Tank is kogelvrij. :lol: Ja, de Tank is zowat onverwoestbaar! :lol: de tank is zo verrot als je er monetof cocktails op gooit of met een vlammenwerper er bovenop gaat staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Was weer eens bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Nog eentje! :lol: Ik kan niet stopen met die screens te maken en editten maar kan er niks aan doen ben gek op die Mazda RX 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 De laatste anders word het te overdreven he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 je kunt bij sunshine autos banden onder de sparrow latten zetten door de pay en spary in te vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Ik weet nog iets leuks maak je auto snelelr en typ de code comeflywithm in en ga dan heel hard rijden als je nu heel hard rijd doe ej de e van comeflywithme die je dara voor niet had ingevult als het goed is ga je nu met je auto heel hoog en ga nu sturen net zoals je bij de skimmer doet Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 Was weer eens bezig Sorry, maar wil je aub niet dubbelposten. Maar verder ziet hij er wel flex uit. heb je nog meer van die mooie bolide's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 Nou ik heb deze thread is ff helemaal doorgeleze, en ik heb nog een klein opmerkinkje over die kogelvrije admiral, die is namelijk niet alleen kogelvrij, ook botsproof. Je kan er zowat alles mee doen, ik vind die admiral eigenlijk een stuk handiger dan de tank, die is zo lomp. (tenzij je natuurlijk de handling verandert ) Je kan trouwens met een motor ook vette burnouts maken! Oh jah, ik heb nog gezocht naar een trainer, maar de enige die ik heb gevonden is pizzadox of zoiets, die werkt voor geen meter en er zit volgens mij geen jetpack bij. Die jetpack wil ik zeker wel graag hebben, dus heeft iemand voor mij toevallig die trainer??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 klik hier hier kun je die trainer downloaden. (heb je dat echt niet zelf kunnen vinden¿?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Ach, uiteindelijk misschien wel, maar jah, dan was het misschien weer de verkeerde. Nu weet ik tenminste dat het de goeie is En bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) OMG, kijk wat ik nou gevonde heb, graancirkels :ph34r: !! Buitenaards leven, the truth is out there...! Maar het kan ook perfect cirkeltje zijn, die ik gemaakt heb met mijn admiral(!) Als je wil weten hoe ik het gedaan heb, nou, zeer apart, dat sowieso. K gebruik namelijk voor vc altijd de joystick voor helicopter enzo, maar met auto's kan ik r ook mee rijden. Dus ik heb gas en remme tegelijk gedaan(dan gaat ie flink ruike naar verbrand rubber ) en dan met de joystick een tikje naar links. Op die manier gaat de auto naar links (of naar rechts) en kun je een mooi cirkeltje maken. Ehm, hoe zet je hier een plaatje in? :unsure: :unsure: O, ik zie het al, je moet 100 berichten hebben voor je een screenshot hierin kan zetten, naadje! Bewerkt: 9 oktober 2004 door metallicaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.