munitions Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 best vette trucs die van het leger vs cops is kewl alleen duurt eht egvecht niet bepaald lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Weet er iemand misschien ook wat de hoogste piloot ranking is? Ik heb 3 vlieguren achter de rug en dan ben je 'wegge'. Weet iemand misschien wat het hoogst haalbare is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Ga bij de Malibu Club achter de bar staan en tegen de muur staan 2 kastjes spring eerst op de lage en dan op de hoge nu loop je in het dak en over de mensen ===================================================== Vlieg met een Sparrow achter in het Vercetti Estate (die garage soort van...) En vlieg nu een beetje omhoog en omlaag, nu vlieg je onder water! ===================================================== (PS2 Only) Hou richten en sprinten tegelijk in terwijl je het politie bureau inrent... Je ziet nu geen laad scherm en het Politie Bureau staat onder water... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 =====================================================Vlieg met een Sparrow achter in het Vercetti Estate (die garage soort van...) En vlieg nu een beetje omhoog en omlaag, nu vlieg je onder water! ===================================================== Ik had op een site gelezen dat onder water vliegen alleen mogelijk was op PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Jah alleen op de PS2, ze hebben het eruit gehaald vlak voor "hij" voor de PC en xBox (ieeelll @ xBox) uitkwam... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Klopt, ik heb het met de PC ook al een paar keer geprobeerd en dan lukt het niet, op PS2 zijn er echt veel meer dingen dan op PC en X-Box. Wel een beetje jammer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ik heb een PS2 nana nana na na Nee maar omdat hij op de XBox en PC later uitkwam hebben ze het er gewoon uitgehaald, had andersom ook el geweest lijkt me... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Maar waarom moesten ze dat er nu uithalen, ze besparen er toch alleen maar moeite mee als ze het hadden laten zitten lijkt mij. Vind ik wel een beetje jammer. Netzoals het wapen traangas, dát vind ik nog het stomste van allemaal. Wie gaat er nu een spel op een ander soort apparaat andere wapens geven. Ik vind (bijna) alle wapens in VC leuk, maar als je traangas had lijkt me ook wel geinig. :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Traangas? xBox only want ik ben op de PC een PS2 nog niet tegenkomen maar ik lees en hoor overal dat hij achter de VCPD HG, Washington Beach ligt...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Heb jij een Xbox, een PC en een PS2, dan weet je ook nooit op welke je moet gaan, maar die traangas heb ik op de onderstaande screen gezien zit inderdaad bij het politiebureau in Washington Beach. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Dit is niet echt een trucje maar ik heb een mod die GTA VC voor ongeveer zo'n 92% nederlands maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Dit is niet echt een trucje maar ik heb een mod die GTA VC voor ongeveer zo'n 92% nederlands maakt Dat is al heel lang bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 @ Baffie ik heb xBox niet ik bedoelde of dat alleen op de xBox is want bij mij zijn dat gewoon Handgranaten die je afkan gaan wanneer je wilt :s of is alleen bij 100% want ik speel bijna nooit 100% Save games ik begin gelijk opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Dit is niet echt een trucje maar ik heb een mod die GTA VC voor ongeveer zo'n 92% nederlands maakt Dat is al heel lang bekend Oeps ok srry :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 @ Baffie ik heb xBox niet ik bedoelde of dat alleen op de xBox is want bij mij zijn dat gewoon Handgranaten die je afkan gaan wanneer je wilt :s of is alleen bij 100% want ik speel bijna nooit 100% Save games ik begin gelijk opnieuw Ik heb zelf ook geen X-box, alleen PC, maar daar zijn het ook gewoon granaten ipv traangas. Volgensmij zijn het geen granaten die je af kan laten gaan wanneer je wilt, maar dat weet ik niet zeker. Het is wel zo dat traangas alleen mogelijk was op PS2 en niet op PC en X=box. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.