josie Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Ik heb het maar hier geplaats; Als ik de Fraps 2.5.1 demo heb gedownload en een spel opstart en ga filmen dan wordt het hele spel schokkerig :angry: :angry: :angry: . Wie kan mij helpen??? Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 dat is normaal,het spel vertraagd sowieso als er andere (zware) programma's open staan Reageren
josie Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Jammer want dan krijg je geen mooie filmpjes. Weer iemand een ander opnameprog??? Of mag je dat niet sturen?? Reageren
gtagekkie Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 HOE MOET JE FILMEN IK WEET NIE HOE HET MOET Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Als je fraps opstart kun je bij movies een hotkey kiezen. Als je tijdens het spelen van een spel op deze toets drukt dan zal Fraps beginnen opnemen, druk je weer op deze toets dan stopt het opnemen. Als je niet geregistreerd ben kun je maximaal 30 seconden filmen en is er vanboven een watermerk op de filmpjes. Je kan ook kiezen waar je filmpjes worden opgeslagen, bv. mijn documenten. Reageren
BigT Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb het maar hier geplaats;Als ik de Fraps 2.5.1 demo heb gedownload en een spel opstart en ga filmen dan wordt het hele spel schokkerig :angry: :angry: :angry: . Wie kan mij helpen??? Zorg ervoor dat je alles wat internet gebruikt uit staat. Als het dan nog zo is probeer dan alles wat aanstaat uit te doen. Behalve Fraps en je game natuurlijk . >>> Door Preddy: Check even de datum van de persoon die je quote <<< Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik denk dat er een juiste verklaring voor is, je FPS. (Frames Per Second, dat houdt in het aantal beelden per seconde) Als je fraps opstart, ga dan naar het tablas movies en zet je FPS wat hoger of lager. Daarmee zou ik wat varieëren, als eerst zou ik het wat lager proberen te zetten. >>> Door Preddy: Je toevoeging is wel goed, alleen wat aan de late kant . <<< Reageren
Die-hard Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb zo'n idee dat de persoon die hier het topic opende na 2 jaar al geholpen is. @Gta gekkie: Wat lukt er dan precies niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.