Jump to content

Probleem met opstarten van GTA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Als eerste, ik weet dat hier ontelbare topics over zijn. Maar ik heb niets over dit probleem kunnen vinden.

Mijn probleem:

Als ik GTA wil opstarten doet hij bij de eerste dubbelklik simpelweg niets, bij de 2e krijg ik een mooie melding met: "GTA SA werkt niet meer". Wil ik mijn gta3.img aanpassen met imgtool krijg ik de melding: "Read beyond end of file"...

GTA wel 3 keer opnieuw geinstalleerd, uit het register gehaald maar deze melding blijft komen. Weet iemand van jullie wat jet probleem is??? Bij voorbaat dank!

PS: GTA heeft altijd op mijn PC gedraaid, ook met mods. Maar nu had ik er nog een bij gezet en kreeg ik dit.

Geplaatst:

Probleem gevonden (erg simpel uiteraard) en SA draait weer gewoon!

Voor alle Vista gebruikers mocht SA het niet meer doen stel dan gewoon in dat je hem opent als administrator: rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteit en dan uitvoeren als administrator aanvinken. Ik hoop dat hier meer mensen iets aan hebben!

Geplaatst:
Probleem gevonden (erg simpel uiteraard) en SA draait weer gewoon!

Voor alle Vista gebruikers mocht SA het niet meer doen stel dan gewoon in dat je hem opent als administrator: rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteit en dan uitvoeren als administrator aanvinken. Ik hoop dat hier meer mensen iets aan hebben!

Goh :cab: . Dát staat ook in het topic wat je eerst moet lezen vóórdat je een nieuw topic aanmaakt. >>klik<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...