The-Big-Nick Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Als eerste, ik weet dat hier ontelbare topics over zijn. Maar ik heb niets over dit probleem kunnen vinden. Mijn probleem: Als ik GTA wil opstarten doet hij bij de eerste dubbelklik simpelweg niets, bij de 2e krijg ik een mooie melding met: "GTA SA werkt niet meer". Wil ik mijn gta3.img aanpassen met imgtool krijg ik de melding: "Read beyond end of file"... GTA wel 3 keer opnieuw geinstalleerd, uit het register gehaald maar deze melding blijft komen. Weet iemand van jullie wat jet probleem is??? Bij voorbaat dank! PS: GTA heeft altijd op mijn PC gedraaid, ook met mods. Maar nu had ik er nog een bij gezet en kreeg ik dit. Reageren
The-Big-Nick Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Probleem gevonden (erg simpel uiteraard) en SA draait weer gewoon! Voor alle Vista gebruikers mocht SA het niet meer doen stel dan gewoon in dat je hem opent als administrator: rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteit en dan uitvoeren als administrator aanvinken. Ik hoop dat hier meer mensen iets aan hebben! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Probleem gevonden (erg simpel uiteraard) en SA draait weer gewoon!Voor alle Vista gebruikers mocht SA het niet meer doen stel dan gewoon in dat je hem opent als administrator: rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteit en dan uitvoeren als administrator aanvinken. Ik hoop dat hier meer mensen iets aan hebben! Goh . Dát staat ook in het topic wat je eerst moet lezen vóórdat je een nieuw topic aanmaakt. >>klik<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.