Jump to content

GTA San Andreas VS GTA IV!


LukRacer

Welke is beter?  

119 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke is volgens jou beter?

    • GTA IV
      54
    • GTA SA
      33
    • Allebei
      25
    • Geen van beide
      1


Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LukRacer

    7

  • Naudin

    2

  • AXIO

    2

  • ---Elias---

    2

Tja... ik vind san andreas zeker geen stom spel. Ik vind het nog steeds een leuk spel ookal is het niet de nieuwste. Als ik san andreas speel mis ik soms bepaalde 'dingen' van gta IV. En niet zo zeer de Graphics. En ook zo als ik gta IV speel mis ik ook weer dingen van san andreas. Toch ben ik blij dat gta IV niet zo is als San Andreas because ik vind het juist leuk dat er (grote) verschillen zijn. En ik vind gta IV écht wel een 'gta game'! Het is wat moderner, wij hebben nu toch ook geen mobieltjes van de middeleeuwen ^_^

Eigenlijk kan ik niet kiezen ik vind ze even goed. Anyway, je moet kiezen dus op dit moment vind ik gta IV leuker. Dit speel ik nu meer, maar over een week mischien weer san andreas bij wijze van spreken.

dusver mijn mening :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zeker positief vind aan GTA IV is de manier waarop mensen sterven.

als je met een auto tegen iemand aanrijd dan vliegt die persoon over je auto, terwijl in San Andreas de mensen als een plank onder je auto terecht komen.

verder pluspunten:

-graphics

-story

enz...

Link to comment
Delen op andere websites

als ik SA opstart speel ik maar 5min ofzo want je bent gewent om het veel realistischer te spelen. dus daarom vind ik gta SA niet meer leuk. ik vind SA niet meer leuk sinds ik de eerste keer IV heb gespeelt. ik kan er ooks niets aan doen want ik vond vroeger SA supertof :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de graphics niet meetelt, vind ik SA de beste. Er zijn veel meer mogelijkheden Na de storyline.

Je kan bijvoorbeeld auto's tunen, veel meer kleren,

Maar aan de andere kant, in IV zitten weer veel meer nieuwe dingen, Internet, Gsm ETC.

Toch heb ik voor SA gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

om het veel realistischer te spelen

GTA IV Realistisch :schater: , laat me niet lachen.

FF serieus, ik speel hem vaker en het enige realistische is het lopen vind ik.!

GTA IV= :N

Maar wil niet zeggen dat SA wel realistisch is...

Bewerkt: door Luk-Lancer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV de beste. Ik vond GTA SA, wel leuk voor een tijdje, maar daarna vond ik er weinig aan.

Ik vind GTA IV de beste, want Rockstar Games heeft wel een prestatie geleverd bij deze game. Geweldige graphics, een ademende stad, enz. Volgens mij valt er ook wel genoeg te doen in Singeplayer en Multiplayer, maar er valt wel minder te doen dan in GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...