Jump to content

GTA San Andreas VS GTA IV!

LukRacer

Welke is beter?  

119 leden hebben gestemd

1. 1. Welke is volgens jou beter?

• GTA IV
      54
    • GTA SA
      33
    • Allebei
      25
    • Geen van beide
      1

Recommended Posts

Gta Iv is naartuurlijk niet te vergelijken met Gta Sa naartuurlijk zijn ze leuk maar kies tog voor gta iv mooiere grahpic goede storyline maar met san andreas jah heb je vliegtuigen waar je in kan maar gta iv niet maar heb je wel weer mooiere dinge voor terug gekregen :D GTA iv The best for Xbox360 Multiplayer

Delen op andere websites

• 3 weken later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LukRacer

7

• Naudin

2

• AXIO

2

• ---Elias---

2

Hier bestaat al een topic over. Kijk hier maar eens. In het vervolg gebruik je beter de zoekfunctie. ;)

Persoonlijk vind ik Grand Theft Auto IV veel beter dan San Andreas. Dit komt voornamelijk door de Graphics en de uitstekende MultiPlayer. San Andreas had inderdaad veel meer en leukere functies, maar GTA IV overtreft het toch allemaal.

Delen op andere websites

er zijn al veel topics geopend over dit onderwerp.

Maar om terug te komen op jou vraag, vind ik Gta IV beter op grafisch gebied.

Maar over gameplay, mogelijkheden etc. vind ik Gta Sa toch veel beter.

Maar Gta IV was helemaal gefocust op Graphics en niet op mogelijkheden.

Maar de volgende Gta Op de Playstation 3 en de Xbox 360 heeft zeker meer mogelijkheden.

Laterzzzz -GoldWing-

Delen op andere websites

er zijn al veel topics geopend over dit onderwerp.

Maar om terug te komen op jou vraag, vind ik Gta IV beter op grafisch gebied.

Maar over gameplay, mogelijkheden etc. vind ik Gta Sa toch veel beter.

Maar Gta IV was helemaal gefocust op Graphics en niet op mogelijkheden.

Maar de volgende Gta Op de Playstation 3 en de Xbox 360 heeft zeker meer mogelijkheden.

Laterzzzz -GoldWing-

GTA IV had niet helemaal op graphics gefocust. Er zijn heel veel mogelijkheden, alleen die vallen niet zo op en soms zijn ze niet helemaal goed uitgewerkt (niet slecht dus), maar SA had dus wel meer mogelijkheden.

Maar persoonlijk vind ik SA verreweg van IV. IV komt bij mij op 1, en VC op 2, dan pas SA (SA vond ik een beetje een flut verhaallijn hebben en vreselijke personages)

Delen op andere websites

Rockstargames zal zeker weten nog een GTA maken maar dan misschien met meer mogenlijkheden, misschien word het weer als San Andreas. De reden waarom Rockstargames niet veel mogenlijkheden in GTAIV heeft gezet is omdat ik denk dat ze het nog spanned willen houden, anders hebben ze geen plannen meer om in de nieuwe GTA te zetten en dat word dan geen winst voor hun. Rockstargames weet heus wel als ze de graphics van GTAIV gebruiken en mogenlijkheden van San Andreas dat het een top spel word. Maar dat hebben ze expres niet gedaan om iedere keer klanten te trekken met hun nieuwe GTA.

Delen op andere websites

als ze SA gewoon hetzelfde maken als GTA IV, dus met graphics en multiplayer enzo, en niet meer dat gangster-gebeuren, zou het spel echt veel beter zijn. Je had gewoon meer te doen in SA, en daardoor werd het bijna een echte SIM, dus waarin mensen echt zelf konden leven. Nu kan niets doen aan je uiterlijk ( spieren, tattoo's enzo ) en dat is toch jammer :puh:

Delen op andere websites

als ze SA gewoon hetzelfde maken als GTA IV, dus met graphics en multiplayer enzo, en niet meer dat gangster-gebeuren, zou het spel echt veel beter zijn. Je had gewoon meer te doen in SA, en daardoor werd het bijna een echte SIM, dus waarin mensen echt zelf konden leven. Nu kan niets doen aan je uiterlijk ( spieren, tattoo's enzo ) en dat is toch jammer :puh:

Daar ben ik het nou helemaal mee eens.

Delen op andere websites

GTA SA is groter en uitgebreider. Maar dat betekent wel dat daar veel meer werk inzit als in GTA IV, IV is goed. Maar San Andreas overtreft alles, ontzettend veel mogelijkheden. En je kan van alles veranderen, maar IV is meer up to date. Een spel van nu, een spel met grapichs van hier tot Tokio. Dat moet je niet wegnemen, IV is goed in grapichs en het lijkt echt. Maar SA is in vermaak beter.. Ieder zijn sterke kant..

Delen op andere websites

IV is een beetje hetzelfde als GTA III.

Hier werdt merendeel met de graphics enz geëxperimenteerd.

Dat is is IV ook zo, en net als zijn voorgangers zullen naarmate de vorderingen

in de era ook nieuwe mogelijkheden komen.

CG :tu:

/agree

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...