Jump to content

GTA San Andreas VS GTA IV!


LukRacer

Welke is beter?  

119 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke is volgens jou beter?

    • GTA IV
      54
    • GTA SA
      33
    • Allebei
      25
    • Geen van beide
      1


Recommended Posts

Ik vind IV de beste op dit moment... zorgt dat er tenminste weer spanning ontstaat in de zin van: wat gaan ze nu weer verzinnen ;) dat is volgens mij ook de hele succes formule van GTA ;) maarja SA is leuk omdat je er zo vrij bent :) shit begin in één keer te twijfelen aan mijn eigen keuze :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LukRacer

    7

  • Naudin

    2

  • AXIO

    2

  • ---Elias---

    2

Na een lange tijd er niet zijn is hij er weer!

Oké, maar wie koos voor geen van beide plz effe melde vin ik wel speciaal en ik zei als je voor geen van beide kiest moet je zegge welke je dan beter vindt. :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb allebei gekozen. Waarom ? Ik weet nog hoe goed ik GTA: SA vond, toen was dat ook de max. GTA IV heeft me eigenlijk ergens kunnen teleurstellen in het begin. Te weinig gebouwen, niets kunnen opkopen. Maar als je dan kijkt naar al de goede, nieuwe dingen mag je zo niet denken. Rockstar is super, echt waar, maar ze hebben excuses zitten zoeken, omdat ze zo ongelooflijk hard het beste van het beste wouden hebben, maar op de nieuwe consoles moesten ze leren dat ze als eerste next-gen GTA ze het moest doen met beperkingen, de beperking van tijd, maar de prachtige game die ze afgeleverd hebben, machtig gewoon ! Ik vind het dan ook niet helemaal fair om blijven door te drammen over het feit dat GTA IV dingen "mist". GTA IV is GTA IV, GTA SA is GTA SA. Het was de PS2 die beperkt was, niet rockstar, dat is duidelijk. Ik denk dat rockstar met hun volgende GTA de machtige graphs zeker gaan houden maar er terug wat oude GTA-elementen gaan toevoegen. Maar ook weer nieuwe dingen erin steken ! Daarom is GTA geen game die verveeld en kunnen we zeker nie spreken van uitmelking, hoogstens het gebruik maken van de goede naam van GTA die ze verdienen. DUS heel duidelijk, BEIDEN !

P.S.: Fans van GTA SA ? Heb je een PS3/Xbox360 ? Koop Saints Row 2, naar mijn mening de next-gen GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...