Roelp Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 ik heb een cruise control in gta sa alleen dan kan ik bijna 2x zo snel als anders als ik daar top speed gaat bv. als k t gas helemaal inhoud gaat hij (de auto of motor ofzo) 98 miles/hour en als ik met cruise control zo ver mogelijk doe gaat hij 158 miles/hour weet iemand misschien hoe ik dat ook gewoon zonder de cruise control aan te hebben kan?? alvast bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Kwestie van een bestandje veranderen. In de GTA SA map op je pc zit een mapje met de naam 'data'. Hierin zit een bestandje dat 'handling.cfg' heet. Als je deze opent in een tekstverwerker als Kladblok, zie je hele rijen getallen die de handling van de voertuigen bepaalt. Bovenaan staat een legenda. Als je nu zoekt naar de regel van het voertuig dat je wilt veranderen (je moet het per regel veranderen, je kunt niet standaard alle auto's harder laten gaan), verhoog je gewoon het getalletje dat onder de Topsnelheid of Acceleratiekolom staat. In de Modding-hulp sectie op dit forum kun je de zogenaamde Master Tutorial List vinden. Hierin staat een zogenaamde ontleding van handling.cfg. Als je niet weet wat een bepaald getal moet voorstellen kun je deze tutorial opzoeken waarin alles duidelijk staat uitgelegd. Veel succes! Reageren
Roelp Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 ja dat wist ik dus dat kan je alleen zo veranderen?? maar weet je waarom je dan wel bij cruise control harder kan?? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 ja dat wist ik dus dat kan je alleen zo veranderen??maar weet je waarom je dan wel bij cruise control harder kan?? Het kan bij de cruise control harder omdat dat een mod is, en die mod is ingesteld dat als je een bepaalde toets indrukt dat dat aangaat. Eigenlijk best simpel, en nee... Een andere manier is er niet, je zal het echt zo moeten doen. Vergeet overings geen back-up te maken Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 OT: Waar kun je die cruise control mod downloaden als ik vragen mag? Reageren
K.O. Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 OT:Waar kun je die cruise control mod downloaden als ik vragen mag? ... Google -> Zoeken -> Resultaat. Is dat nou zo moeilijk? Veel succes met de mod in elk geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.