vice Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Hoi, Ik heb vandaag Cam Hack 3.0C gedownload en wat ingesteld omdat ik eens wou kijken hoe een ongeladen vice city eruit ziet en nog wat andere opties uittesten, maar het probleem bevind zich vooral in Vice City zelf: Als ik het opstart en ik druk op het * (Om het aan te zetten) dan gaat het wel eventjes maar als ik dan eenmaal een minuutje bezig bent loopt die plots vast, ik kan niets meer doen als ik dan naar mijn taakbeheer ga(als het nog aanstaat) staat er dat Vice City niet reageert. Ik heb Windows Vista Home Basic? Ligt het daar soms aan? Want op google had ik ook iemand gevonden die ongeveer hetzelfde probleem had en die zei iets dat hij het kon oplossen door iets te registreren of zo. (Die persoon had ook Vista Home). PS: Ik krijg geen foutmeldingen of dergelijke, het beeld blijft gewoon letterlijk stilstaan, ik kan niets meer doen! Alvast bedankt . Bewerkt: 7 september 2008 door vice Reageren
vice Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 BUMP weet er dan niemand een oplossing voor dit probleem? Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 als je ver genoeg bent met je camhack dan laad ie dat poppetje niet meer waardoor vanzelf het spel vastloopt omdat het dan de player niet meer kan laden waardoor het spel vastloopt dit probleem bestaat ook als je wasted of busted bent. Reageren
keessie Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ik heb hetzelfde probleem het klopt dat als je te ver weg gaat het spel crasht maar bij andere functies loopt hij ook vast grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.