Bierbuikje Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Ik heb een nieuwe handtekening, rates! Bewerkt: 7 september 2008 door Bierbuikje Reageren
Timske Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik vind hem wel leuk, heb eigenlijk geen tip of commentaar erover. Ik geef je een 8.5/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Het is altijd hetzelfde bij jou Bierbuikje.. Of het is Miley Cyrus, of het is gewoon een random signature met je naam heel groot erop. En als ik mij niet vergis, altijd in het zelfde font.. Probeer wat met renders te gaan werken C4D enz enz.... Reageren
algebra Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Mooi gebrust en bewerkt, verder een goede sfeer en leuk gedaan voor een paintwerker:P succes verder PS: van mij krijg je een 8.5/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Mooi gebrust en bewerkt,verder een goede sfeer en leuk gedaan voor een paintwerker:P succes verder PS: van mij krijg je een 8.5/10 Hoe snugger ben jij. Als jij dit met paint kan maken, petje af. Algbr-Ego Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Mooi gebrust en bewerkt,verder een goede sfeer en leuk gedaan voor een paintwerker:P succes verder PS: van mij krijg je een 8.5/10 Hoe snugger ben jij. Als jij dit met paint kan maken, petje af. Algbr-Ego Keurig, ik heb weer eens een trent gezet BB: Ik vind dit een van je mooiste sig's. Zou het zo op mn broek genaait willen hebben. Dit vanwege de leer-uitstraling die het heeft. Erg leuk gedaan... Reageren
Addicted2 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ach, ik vind hem wel mooi, ik houd wel van dat abstracte. Leuke kleuren, leuk font, alleen is het inderdaad wel altijd hetzelfde. Van mij krijg je een: 8.0/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Mooi gebrust en bewerkt,verder een goede sfeer en leuk gedaan voor een paintwerker:P succes verder PS: van mij krijg je een 8.5/10 Paint Werker.... Ben je wel goed man?! "leuk gedaan voor een paintwerker:P" Hij werkt niet eens met Paint, maak zelf een sig "paintwerker" Maar ff OnTopic: Erg mooi gedaan Bb, weer een van je geslaagde Sig's. Meer commentaar heb ik niet, dus een 7.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.