Cool Hand Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Beste GTA gamers, Ik vind 't vaak leuk om in grote voertuigen te rijden, dan 't meest rijd ik in 'n bus. Maar als ik schade oploop (hoewel ik niet eens asociaal ben) wil ik 'm repareren, maar dan zegt die vent: 'WHOA, I DON'T TOUCH ENYTHING THAT HOT' Waar zou ik 'm dan kunnen repareren? Groeten, Koos Oudshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Beste GTA gamers,Ik vind 't vaak leuk om in grote voertuigen te rijden, dan 't meest rijd ik in 'n bus. Maar als ik schade oploop (hoewel ik niet eens asociaal ben) wil ik 'm repareren, maar dan zegt die vent: 'WHOA, I DON'T TOUCH ENYTHING THAT HOT' Waar zou ik 'm dan kunnen repareren? Groeten, Koos Oudshoorn als je cheats gebruikt doe dan de armor cheat die is te vinden opgtagames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Volgens mij kan je hem dan niet reparen... ja of alleen met de cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 er is nog een optie ga naar je verlaten vliegveld die hanghar is groot genoeg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dJiMpiE Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Idd .. Parkeer hem in de hangar ,, save ,, en pak je (gerepareerde) bus weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Idd .. Parkeer hem in de hangar ,, save ,, en pak je (gerepareerde) bus weer Je hoeft het niet eens te saven. Als je hem even in de garage zet, even weglopen zodat de deur dichtgaat, dan er weer naartoe lopen, de deur gaat open en je bus is gerepareerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Jep en 't kost nie eens geld... (de wouten raak je er alleen niet mee kwijt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Jep en 't kost nie eens geld... (de wouten raak je er alleen niet mee kwijt) wie heeft wat aan jouw bericht nogal nutteloos eigenlijk en hier gaat een slot op want de antwoordt is al besproken(thijs gooit hier een slot op ik niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Jep en 't kost nie eens geld... (de wouten raak je er alleen niet mee kwijt) wie heeft wat aan jouw bericht nogal nutteloos eigenlijk en hier gaat een slot op want de antwoordt is al besproken(thijs gooit hier een slot op ik niet) Dat heeft er alles mee te maken... ze hebben het toch over auto's in de garage parkeren, dat ze dan weer heel zijn.. Nou ik begrijp nie wat mijn bericht daar nie mee te maken heeft <_< Kzeg gewoon dat 't geen ged kost.. (was nog nergens anders genoemd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 je kan hem ook in SF in die grote garage zetten bij het park in die garage passen 4 autos alleen getunde auto's moet je er niet in doen want dan duurt het 75 seconden voor at de garage poort open gaat PS: straight people killer JOU berichtje is nOg nuttelozer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Hoi, Ja inderdaad, als je een getunde auto in een garage zet duurt 't 80 jaar voor hij open gaat. Ik heb ook veel getunde auto's er in, maar ik rij er haast niet mee. Maar wat wel trouwens vervelend is, is als je met grote voertuigen rijd, dat auto's er snel achter op botsen... en dan heb je 't gedonder al. Ik vind 't wel een beetje jammer dat je moeilijk met grote voertuigen kan rijden zonder dat ze stuk gaan. En soms, kijk ja, dan is 't je eigen schuld als je een lantaarn paal ofzo mee neemt. Wat ik wel nog een beetje mis in SA dat je bijna geen kleine wegen zijn, en dat auto's aan de kant moeten om je grote voertuig er langs te laten gaan. Maar verder is SA top, behalve de treinbaan waar van de bochten zig zag zijn. Groet, Koos Oudshoorn... Bewerkt: 25 maart 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 ge voert gewoon de armor cheat indrukken als je in de bus zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 ge voert gewoon de armor cheat indrukken als je in de bus zit Maar als hij nu eenmaal niet cheat. Laat voor de rest dit topic gerust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Hi, Eh.... Ja, de armor cheat! Maar dan is hij nog niet gemaakt. Want als ik die cheat (1e cheat die ik gebruik) invoer, dan zijn die deuken er nog niet uit. Alleen als de bus rookt en je tikt die cheat in dan stopt 't roken, maar dan blijf ik met een lelijke ingedeukte bus rijden. Maar ja, ik speel ook niet super veel San Andreas, Dus ik ben nu nog aan 't eind van de 2e staat. Over 6 a 8 missies zal ik in de 3e staat zijn. Dus eerst nog een paar missies oplossen! Groeten, Koos Oudshoorn Bewerkt: 27 maart 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Idd .. Parkeer hem in de hangar ,, save ,, en pak je (gerepareerde) bus weer jep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.