THUNDER Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Idd .. Parkeer hem in de hangar ,, save ,, en pak je (gerepareerde) bus weer jep SPAM!.ontopic:dat met die gargage truck dat kan in elke gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Hi,Eh.... Ja, de armor cheat! Maar dan is hij nog niet gemaakt. Want als ik die cheat (1e cheat die ik gebruik) invoer, dan zijn die deuken er nog niet uit. Alleen als de bus rookt en je tikt die cheat in dan stopt 't roken, maar dan blijf ik met een lelijke ingedeukte bus rijden. Maar ja, ik speel ook niet super veel San Andreas, Dus ik ben nu nog aan 't eind van de 2e staat. Over 6 a 8 missies zal ik in de 3e staat zijn. Dus eerst nog een paar missies oplossen! Groeten, Koos Oudshoorn op vice city was dat in gta sa niet .hier komen de deuken er uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) Hoi, Ja ik heb 't gezien, de deuken gaan er bij mij uit ja, in ieder geval wil ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft! Groeten, Koos Oudshoorn Bewerkt: 7 april 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 je mag niet op slotjes vragen en je kon beter dit met rust laten want iedereen bedanken dit behoort bij onze plicht :wacko: :notinpressed: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.