Jump to content

Hoe maak ik een gebouw waarvan de ruiten reflecteren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je in San Andreas bedoelt, kan je gewoon het gebouw namaken met raam textures. Dan -eender-welke-texture- in de reflection slot van 3DS Max zetten, en ENB series gebruiken met je San Andreas. Na wat aanpassingen te doen in de .ini zou je een perfecte reflectie moeten hebben (als je videokaart het tenminste ondersteunt.)

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Bedankt DaBeast maar wat bedoelje met ( -eender-welke-texture-) gewoon de texture diek voor die ramen gebruik? en hoe kank het dan aanpasse in de ini bestand kan je het uitlegge tenminste als je het weet

Geplaatst:

Maakt niet uit welke reflectie image je neemt, omdat ENB namelijk je reflectie image vervangt door 'real time' te reflecteren (al weet ik niet hoe dat op zo'n gebouw er uit gaat zien). De standaart instellingen voldoen ook gewoon hoor, maar als je echt het maximum uit wil halen moet je hem pas veranderen. Gewoon die ini openen in een tekst editor (kladblok bv) en de zelfuitleggende lijnen veranderen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

• 1 maand later...
Geplaatst:

hmm, ik heb die mod geinstaleerd maar by my loopt die echt vast ik heb geforce 6200 en er staat wel dat deze het wel suport maar daar blijkt by my niet veel van. dus kan ik toch op een andere manier reflecteren zonder ENB series te instaleren Danku,

met vriendelyke groete.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...