the_dan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 laat een foto achter van je beste run in vcs dus niet van hallo mijn race record bij die ene race is 1,23 maar een egte foto van iets en dan houd iemand het bij thedan gta ds psp Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Daar heb je het recordboek toch voor? Reageren
M4X Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Gaar nogal moeilijk, als je screens wilt maken van alle belangrijke stats ben je erg lang bezig, de stats lijst is erg lang bij Vice City Stories en alle interessante dingen die leuk zijn van elkaar om te weten staan ook niet echt bij elkaar. Ik denk dat dit topic dan ook niet veel nut heeft, als dat is wat je bedoelt? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Als er animo is voor een Recordboek, wil ik deze best openen. Het probleem is alleen dat je wel met goede screens moet komen aanzetten, een waarop alles toch nog duidelijk te lezen is. Niet dus met zo'n wazige letters dat er niets meer van te lezen is, of dat je de flits aan hebt staan en als gevolg hiervan er zo'n leuke witte bol in staat. Ook moet er genoeg animo voor zijn, aangezien de Recordboeken van III en Vice City nogal dood lijken te zijn/gaan. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Als er animo is voor een Recordboek, wil ik deze best openen. Het probleem is alleen dat je wel met goede screens moet komen aanzetten, een waarop alles toch nog duidelijk te lezen is. Niet dus met zo'n wazige letters dat er niets meer van te lezen is, of dat je de flits aan hebt staan en als gevolg hiervan er zo'n leuke witte bol in staat. Ook moet er genoeg animo voor zijn, aangezien de Recordboeken van III en Vice City nogal dood lijken te zijn/gaan. Open maar, dan heb ik gelijk een record op m'n golfen met m'n 900 punten (dacht ik) warneer ik foto's heb gemaakt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Als er animo is voor een Recordboek, wil ik deze best openen. Het probleem is alleen dat je wel met goede screens moet komen aanzetten, een waarop alles toch nog duidelijk te lezen is. Niet dus met zo'n wazige letters dat er niets meer van te lezen is, of dat je de flits aan hebt staan en als gevolg hiervan er zo'n leuke witte bol in staat. Ook moet er genoeg animo voor zijn, aangezien de Recordboeken van III en Vice City nogal dood lijken te zijn/gaan. Open maar, dan heb ik gelijk een record op m'n golfen met m'n 900 punten (dacht ik) warneer ik foto's heb gemaakt. XD record verbroken, iets van 1100 punten XD Reageren
Basssss Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Als er animo is voor een Recordboek, wil ik deze best openen. Het probleem is alleen dat je wel met goede screens moet komen aanzetten, een waarop alles toch nog duidelijk te lezen is. Niet dus met zo'n wazige letters dat er niets meer van te lezen is, of dat je de flits aan hebt staan en als gevolg hiervan er zo'n leuke witte bol in staat. Ook moet er genoeg animo voor zijn, aangezien de Recordboeken van III en Vice City nogal dood lijken te zijn/gaan. Open maar, dan heb ik gelijk een record op m'n golfen met m'n 900 punten (dacht ik) warneer ik foto's heb gemaakt. XD record verbroken, iets van 1100 punten XD De 2e plaats bestaat ook nog... Edit: Kan dat wel...? Naar de boei is ongeveer 132 punten, plus 50 voor de boei raken. Dat 5x, dan kom je nog niet eens over de 1000... Bewerkt: 11 september 2008 door Basssss Reageren
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 heb recordboek geopend toch maar dus deze mag je verwijderen slotje boeit me niets Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik heb gezegd dat ik het wilde openen, op voorwaarde dat er animo voor zou zijn. Ik zie nu alleen jou en Bass die positief reageren, met eventueel Dark Zemy erbij. Ik zie het nut niet echt voor zo'n topic in wanneer er maar twee/drie mensen iets voor voelen. Vooral als je kijkt naar III en Vice, waar hij ook dood lijkt te zijn. Mocht er meer animo voor zijn of iets anders wil ik er nog wel eens over denken. Voor nu zie ik het nut er niet van in. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik heb gezegd dat ik het wilde openen, op voorwaarde dat er animo voor zou zijn. Ik zie nu alleen jou en Bass die positief reageren, met eventueel Dark Zemy erbij. Ik zie het nut niet echt voor zo'n topic in wanneer er maar twee/drie mensen iets voor voelen. Vooral als je kijkt naar III en Vice, waar hij ook dood lijkt te zijn. Mocht er meer animo voor zijn of iets anders wil ik er nog wel eens over denken. Voor nu zie ik het nut er niet van in. Ik was van plan je een Pb te sturen ivm een recordboek Als je'r 1 opent, dan doe maak ik wat foto's Dus het zal niet leeg staan zoals je al zei MegaPilot. Reageren
the_dan Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 waarom wil jij m perse openen het was mijn idee :cry: :@ Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 waarom wil jij m perse openenhet was mijn idee :cry: :@ Omdat dit door de moderator van het specifieke forum wordt gedaan, niet door leden zelf. Bovendien vraag je met dit soort topic's eerst nog altijd toestemming, je gaat ze niet zomaar zelf posten. Dat hoef je nu overigens niet meer te doen, aangezien de Record Boeken door de moderators worden gepost, maar ook bijgehouden en andere dingen die erbij komen kijken. Mede fraude gevallen en dergelijke. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.