Dieko Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Heeft iemand link met dat dieko gedoe? zou eens willen zien ? hopenlijk youtube ziet er vast geinig uit?PB me dan, 8-) Ik heb het opgenomen. Ik kijk nog wel of ik het op youtube zet. Daar zit copyright op... Maar ik verkoop mijn diensten aan je als je dat wilt schatje. Deze week voor een euroknaller een minuut lang plezier bloos.gif Ik kom zekerrrr :$ :puh: :puh: Bewerkt: 23 september 2008 door Dieko Reageren
maus1994 Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Na rank 7 kun je bij de mannen ook een SWAT helm aandoen De kleding die je bij rank 8 krijgt valt echt vies tegen Gewoon dezelfdje jasjes met nieuwe kleuren. Zozo... ja mannen kunnen wel een swat helm dragen ! en die kleding in level 8 valt vies tegen ja ! Zombie is trouwens ook wel grapig alleen jammer dat je niet normaal kan praten Reageren
Grace_GW Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ik vind het zelf ook stoere kleding voor de meisjes. kben zlef een meisje dus ik kan ze gwoon aantrekken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.