Jump to content

Kleren voor Niko


Gregori

Recommended Posts

Ik ben m'n oude 'Russian-shop'-kleren een beetje beu en wil wat nieuws proberen.

Weet iemand wat leuke kleren voor Niko dat ook echt goed bij hem past? :D

Ik zou gewoon een net (zwart) pak en nette schoenen bij Perseus kopen. Het staat perfect en is daarnaast ook erg handig in het spel. Als je bij een missie komt waar je persé een pak aan moet, heb je die gewoon al en hoef je niet telkens van kleding te wisselen. Vanzelfsprekend zul je bij missies komen waar je automatisch andere kleren voorgeschoteld krijgt, maar dit is toch wel een aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen hebben al veel suggesties gepost maar nu moet je er ook wat mee doen want anders komen we nog niet veel verder. Van wat voor stijl hou je? Hou je bijvoorbeeld van de GodFather dan raad ik je een pak aan van Perseus maar als je niet van dat soort pakken houd maar meer van de simpele kleding dan moet je gewoon eens rondkijken in Russian. Aangezien je graag wat anders wilt raad ik je gewoon aan om eens te gaan kijken in de andere winkels en kijken of daar iets is wat je mooi vind voor dat je er een topic ervan maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf hou vooral van wat simpele kleding. Beetje 'zwerver'-achtig van de Russian Shop had ik al eens geprobeerd, kwam niet veel soeps uit.

Ik heb ook al een pak bij Perseus gekocht, die draag ik niet altijd.

Maar als jullie suggesties hebben voor wat normale 'stadsbewoner-kleding', hoor ik het graag.

Bewerkt: door Gregori
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...