Dr.Oppai Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 heb vaak mn terror kleding. aan bestaand uit: een zwart jackje van modo,bivakmuts,zwarte broek,een paar schoenen van modo en een ak-47 heb ik altijd aan als ik de stad aan het slopen ben Reageren
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 gewoon een mooi pak met duure merk schoen kan altijd Reageren
gtkaas Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dit zijn de kleren van mijn Niko: plaatje Top: Dit is een bovenstuk van een pak van PERSEUS broek: Onder dat bovenstuk had ik een donkere spijkbroek gedaan MODO schoenen: gewoon, witte tennis schoenen van MODO Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Persoonlijk vind ik het LSD jasje mooi, gecombineerd met de ''Dokters Suit'' broek en een paar witte schoenen. Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik denk toch dat dit het best bij hem past, z`n buikje is hier ook erg onopvallend in, en zo heeft hij ook niet zo`n dikke kont. De beste keuze als je het mij vraagt, ECHT LEUK!!! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Zo zie je er toch cool uit: Reageren
Platypus Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Zo zie je er toch cool uit:[foto] Welke kleren zijn dat? Reageren
Lil-Jacob Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik vind dat Biker/Harley uniform het meeste passen LSD outfit kan ook wel Reageren
Jay; Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Zo zie je er toch cool uit:[foto] Welke kleren zijn dat? Ik vermoed het volgende: Torso: Golf Jacket (Sand) Legs: Stonewashed Jeans Shoes: Suede Bucks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.